![]() |
vervoer naar schoolfeest
weet e riemand een originele manier om naar een sgoolfeest te gaan...paard...limo..helikopter..die heb ik al mar weet iemand nog wa
|
kameel
|
Maar hoezo orgninele manier om naat het schoolfeest te gaan? Je kan toch ook gewoon op de fiets?
|
uhu mar tis tog wel leuk
|
huhm okey
:) |
Misschien kan je iig normaal Nederlands typen? Dat leest een stuk makkelijker en het maakt ook dat je serieuzer genomen wordt.
Ontopic: Limo is niet echt meer orgineel. Skates, éénwieler, paard en wagen, skippybal, boot, arreslee, bolderwagen, enz. vind ik orgineler. |
Mja, ik zou niet gaan voor iets orgineels, meer iets handigs: ouders laten brengen met auto, taxi nemen (heen en terug)...
|
Kruipend, step, oldtimer, parachute, skates, gewone auto, skateboard, slee (als het weer meezit), driewieler, motor, zo'n halve motor (3wieler -> kom niet op de naam)...
|
Misschien kun je Gerrie Ruijmgaard vragen jullie in zijn bus de brengen?
|
jaa, of over bussen gesproken, je kan ook ook zo'n oude gele engelse schoolbus inhuren en daarmee aankomen met heel je klas.
Als dat een beetje te duur is, kan je ook op een tandem gaan en je date achterop nemen ;) |
zijspanmotor
|
Citaat:
|
Je begrijpt wel, die bestelbus van de Tokkies ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat je gewoon brengen door een oldtimer. Doet 't altijd goed. (y)
|
In een Maserati.
|
Citaat:
|
Straaljager. ;)
|
huur een privejet ofzo :p, nee..wrom zou je niet gewoon op de fiets gaan?
|
Dubbeldekkerbus. (zo'n oude rode Britse)
|
Op een driewielertje.
|
Met een skippybal natuurlijk. :)
|
wij hebben ons een keer laten brengen met zo'n fietstaxi.. die hadden we op vakantie in bangkok gezien en die dingen moesten we gewoon hebben voor het schoolfeest toen.. helemaal geweldig en heel origineel buiten de vele luxe auto's.. maar dit jaar gaan we met zn drieeen omdat het t laatste jaar is met n hummer..
|
met de benen wagen.
|
Te laat en dronken.
|
Docenten onderkotsend. :)
|
Citaat:
|
Graaf eerst een gracht naar het schoolfeest en ga vervolgens met een gondel erheen (y)
|
met je hond in de strond en je hand voor je mond :rolleyes:
|
Op de skeelers. Vrij origineel.
|
Tractor?
|
Paard en wagen? Of met een mooie koets natuurlijk. :D
|
in een buggy. Met een raket. Vliegend. Vliegend tapijt.
Nuchter. |
Citaat:
sGoolfeest watskeburt met de jeugd echt |
Op je knieën
|
gouden koets, op je handen, rollend, op handen en voeten...
|
vastgebonden aan het dak van een auto, op rolschaatsen achter een auto, niet, pogo-stick
|
Wat is er mis met de fiets?
|
Citaat:
|
anders kan je je nog altijd in een kruiwagen laten vervoeren
|
parachutespringend
|
Huur een trein, jammer dat het stoomseizoen bij de VSM voorbij is.
|
Ik laat me gewoon altijd met de auto brengen :o
Alsof iemand naar je vervoer kijkt :confused: |
nah ze kijken echt wel naar je vervoer hoor.. was bij ons ook . zou zeggen: ga met een flink opgepimte auto . . of zoals ze bij ons ook deden. een boot op een aanhanger achter je ouders' auto vast maken. daar zaten ze met een paar mensen in. of in een brandweerwagen. ze hadden nog iets gedaan maar dat lukt je toch nooit om te regelen.
succes! ;) |
Het lijkt mij dat het schoolfeest inmiddels geweest is en dit topic lijkt me dan ook niet meer echt zinvol.
|
haha. eigenlijk wel he ;)
|
slotje
|
:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |