![]() |
Wat als je je Ex terug wil?
Wat doe je als je je ex met wie je nog niet zo lang geleden wat hebt gehad terug wil...maar je denkt dat ze iemand anders leuk vind/vond omdat ze dat op 't Forum zette...en ze nu min of meer iets neerzet waarvan je denkt dat het over jou gaat en dat ze jou ook terug wil???
Het klinkt misschien een btje vaag okay...maar ik vind het ook lastig om te beschrijven! |
Foto van haar uitdraaien en onderkoeken (y)
Ontopic: Ex met rust laten, het is niet voor niks je ex :) |
Citaat:
koenker |
uit is uit. En in het begin is dat heel erg moeilijk en onwennig en weet ik veel wat, maar er is een reden, die je zelf al aangeeft, waarom het uit is. kortom: wat scordalus zegt:)
|
Nee dat was de reden niet...ze zette dat op 't Forum toen het al een paar weken uit was...en ik was degene die het uitmaakte...
dus tja...wat doe je in zo'n geval :confused: |
Met haar overleggen, sherlock.
|
Je kunt dan het beste een fototopic openen over "jij en je exvriendin" :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
auuuwwww
|
Oeif, komt een beetje over als: "Ik heb nu weer tijd voor jou, nu wil ik je wel terug." Maar ja, want nou als je het straks weer druk hebt?
Ik zou het als jouw ex wel weten... |
Ik heb zo het idee hé... Dat dit niets meer gaat worden :) Maar goed, je kan het allicht proberen, en wat je kan doen is met haar praten. Werkt het best, lijkt mij.
|
Stalken. (y)
|
Probeer er achter te komen of het wel echt om jou gaat, mocht dit het geval zijn dan ligt de vraag bij jezelf....wil je haar terug? Maar ga wel bij jezelf na of je nu wel tijd voor haar heb.
|
:bloos: ik wil haar nog steeds..hoe dan ook...ik hou nog steeds van dr...
Maar JA...dan is 't nog maar de vraag of zij nog wel van mij houdt... :( |
Leer dan ook fatsoenlijk met elkaar te praten, ipv dat je zo via het forum vage dingen leest waarvan je hoopt dat ze over jou gaan wat vervolgens niet zo blijkt te zijn. Word allemaal een beetje pijnlijk zo, niet? :)
|
Bel dr en zeg: we moeten praten.
En dan ga je praten en vertel je gewoon de waarheid. Toch vind ik dat uit uit is. |
Citaat:
|
Geef haar subtiele hints via je signature!
|
je hebt hr al gehad, waarom zou je hr nog een keer willen
|
Je hebt het dus over Dragon_Fly :confused:
|
Citaat:
|
Het aangeven en erover praten is wel een goede optie, maar ik heb laatst in zo'n zelfde situatie gezeten en dat ging grandioos mis. Uit eigen ervaring zou ik dus zeggen, probeer het gevoel weg te drukken.
En tis zwaar kut als zij ook lid van t forum is :| Dan leest ze namelijk wss alles wat jij p[ost |
Citaat:
maar ik was er ook al acgter gekomen dat ik het gevoel misschien beter kan proberen weg te drukken! Ik ben er al volop mee bezig! |
Vergeet het maar, lukt je toch niet. (misschien niet bepaald de hoopgevende post waar je op zat te wachten)
Been there, done that. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |