![]() |
Enquete
Zouden jullie misschien deze enquete in willen vullen. Ik moet deze enquete voor een werkstuk voor school laten invullen.
Bedankt alvast. De enquete |
Wat moeten we hier mee op religie?
|
nou kijk.... het is een werkstuk voor godsdienst, over de zin van het leven; de zinvraag en levensvragen enzo. dus als jullie zo vriendelijk willen zijn om hem in te vullen dan zou dat geweldig zijn.
|
Citaat:
|
Definieer "de zinvraag" en "piekervaringen", ik denk dat ik wle weet wat je bedoeld, maar om verwarring te voorkomen, is het wel zo handig als iedereen dezelfde definities aanhoud natuurlijk.
|
Dit is letterlijk uit het boek:
Zinvraag: 'De vraag of het leven uiteindelijk de moeite waard is.' Piekervaringen: 'Piekervaringen zijn ervaringen die je op een heel bijzondere manier aangrijpen. Het zijn kernmomenten in je leven. In negatieve piekervaringen komen we de slechte kant van het leven tegen, de kant waar we verdrietig, kwaad en onmachtig van worden.' |
Misschien een idee om die definities toe te voegen aan de enquette zelf als je die naar meer mensen opstuurt?
|
Done. :)
|
..kk, ik heb 'm opgestuurd. :)
|
Hartelijk bedankt.
|
Citaat:
|
done :)
|
Pas wel op voor die dt-fouten (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Domme vragen.
Alsof je alleen onder deze omstandigenheden nadenkt over de zinvraag. Wanneer besteed u aandacht aan de zinvraag? Bij positieve piekervaringen Bij negatieve piekervaringen Wanneer u gestimuleerd wordt door de omgeving Wanneer het leven niet meer vanzelfsprekend is |
Moet je bij m'n docent zijn. Deze vragen (met antwoorden) komen regelrecht uit het boek.
Voor de rest, bedankt! |
Welke school?
|
Maakt dat wat uit? :s
|
Tuurlijk maakt dat uit. Wéér een middelbare school die niet serieus te nemen is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fin
|
Jezus, geprobeerd in te vullen, steeds maar genoemn wat er het meest bij ind e buurt kwam, maar het si wel heel oppervlakkig. Er stond maar een keer een antwoord bij waar ik het mee eens kon zijn... "Er is geen zin"....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |