![]() |
Shapeshifter
Shapeshifter
twijfel door een wezen dat eigenlijk niet kan teveel van alle kanten dromer... klootzak! ik geloof je niet vertrouwen sterft terwijl het er nooit was...? moeten fysieke vragen meer pijn doen dan slagen? jalouzie bestaat niet zelfs niet in mijn hoofd maar angst wel ==== Tell me |
ik zal het je vertellen;):P
allereerst: Shapeshifter, een passende toch niets weggevende titel. leuk. ten tweede: dromer... klootzak! vind ik dit hier niet gepast, in de zin van, het past er gewoon niet bij. terwijl het er nooit was...? die zin stoort mij, vooraal die ...? is mss wel heel overbodig. Dit allemaal maak je echter goed vind ik met: moeten fysieke vragen meer pijn doen dan slagen? jalouzie bestaat niet zelfs niet in mijn hoofd maar angst wel en als ik het goed gezien heb is dit je 2e post? ik zou zeggen: ga zo door (y) en ondanks de kleine storende stukjes, is het geheel goed geslaagd:) |
Dank je wel!
De dromer/klootzak is voor mij juist het belangrijkste van het gedicht, maar misschien moet ik het beter uitwerken, en niet zo kort erin zetten, want eruit kan het niet. Mijn eerste gedicht in, ik denk 3 jaar :D. |
Citaat:
|
dat zegt genoeg(y):D
|
Wtf, hoe is dat er twee keer komen te staan...?
|
Voot zover ik weet - de reden en inspiratie achter dit gedicht in acht nemend (of zelfs in negen) - is dit een perfect gedicht. Alles is nog beter opgeschreven dan dat het zou moeten.
Het is een gedicht waarin je beschrijft wat je voelt op een sublieme manier. Also, het valt mij op dat niemand over 'jalouzie' struikelt. De meest gebruikelijke spelling is 'jaloezie'. |
Danku, ik denk dat inderdaad het vraagteken er toch uitgaat, ben het er wel mee eens, de andere verander ik niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |