![]() |
Lucht kotsen
ok dit klinkt vreemd...
als ik teveel bier drink, ga ik lucht kotsen, klinkt hetzelfde als gewoon kotsen, voelt hetzelfde, en ben daarna ook nuchterder. ik heb dit best vaak, mijn theorie is dat het komt omdat ik niet kan boeren, nog nooit gedaan. luchtdruk bouwt op em moet eruit... dit probleem niet als ik wijn/sterke drank drink... maargoed. heeft iemand anders dit ook? ps maar 2 keer van drank gewoon gekotst.. |
nee ik kots altijd gewoon zure massa
|
oh jee, je liet een boer? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
bedoel je niet kokhalzen?? :s |
Het lijkt mij dat je gewoon het verschil tussen kotsen en een boer laten niet weet. Hoor je er ook geluid bij? Geluid als in *buuuurp* oid?
|
Het is gewoon een soort van hele grote boer. Ik weet precies wat je bedoelt, je denkt dat je moet kotsen, maar eigenlijk moet je gewoon die lucht kwijt.
|
beetje nep, kots dan gewoon zure brokken
|
Ooit weleens van kokhalzen gehoord?
|
ja heb ik maar als je toch al aan het kokhalzen ben kun je het beter goed afmaken
|
Citaat:
ik kan GEEN boer laten.. vaak genoeg echt gekotst om te weten hoe dat voelt, lucht kotsen voelt, en klinkt hetzelfde er komt alleen CO2 vrij ipv massa. kokhalsen voelt anders aan... |
waarom kan je geen fuckin boer laten?
|
als ik dat wist had ik wel een manier gevonden om een boer te laten...........
maar t heeft mijn lichaam wel gehard zodsat ik bijna nooit meer van drank hoef te kotsen en nu ik vooral wijn en whiskey met af en toe bier drink tijdens uitgaan ipv alleen bier heb ik ook al in geen 5 maanden lucht gekotst alleen bier drinken was voor mij standaard lucht kotsen ziet er maf uit voor anderen van die keiharde kotsgeluiden uiten zonder dat er wat uitkomt, vaak vreemde blikken. |
Goh nooit geweten dat je nuchter wordt van (lucht)kotsen...
|
ik denk ijgenlijk meer dat ik extra vaag wordt door het koolzuur..
|
kan me dr nog niet echt een voorstelling bij maken, maar je drinkt nu toch whiskey en wijn dus geen probleem meer....
|
yup..
wel jammer want bier is ook erg lekker=( |
dude, dat ís gewoon een boer denker. misschien een brute boer, maar dan nog...
Code:
boer (de ~ (m.), ~en) |
Citaat:
|
Ik heb ook dat ik niet kan boeren. Als ik overtollig veel lucht in mijn maag heb steek ik twee vingers in mijn keel en 'kots' ik lucht, wat inderdaad gewoon een hele brute boer is. Het voelt altijd heel relaxt :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tis een sekte denk ik..
|
Na het lezen van dit topic weet ik dus dat ik voortaan op mijn CV kan zetten dat ik kan boeren. Blijkbaar niet een skill die iedereen heeft :s.
En tis of idd een brute boer. Of tis kokhalzen, kotsen als je niks hebt om uit te kotsen. Gebeurt meestal nadat je eerst al een aantal keer gekotst hebt en dan ben je daarna leeg. |
t zal wel een btute bpoer zijn dan, maar ik noemde het lucht kotsen omdat het gevoelsmatig meer verwant is aan nekken dan aan boeren..
I am not alone! boeren laten is voor mietjes!=P we live life the hard way |
:|
gewoon een boer laten of gewoon zuur kotsen niet half om half :nono: |
Damn ik ben ineens blij dat ik kan boeren :o
|
En daarna ben je nuchter (y)
Waar maak je je druk om? :rolleyes: |
Citaat:
|
De meeste mensen die kokhals-neigingen krijgen na alcohol gebruik, hebben een probleem in hun maag-darm-systeem en hen wordt aangeraden een tijdje hun (overmatig) alcohol gebruik te minderen of zelfs stop te zetten totdat de klachten afnemen. Zeker als je jezelf daarna beter voelt. Het kan zijn dat de combinatie van koolzuur/alcohol je maag fuckt.
Heb je dit probleem ook als je cola/sinas/een ander koolzuurhoudend drankje drinkt? Dan moet je eens stoppen met koolzuur te drinken en dan langzaam weer opbouwen. |
Ik had er misschien bij moeten vermelden dat ik allergisch ben voor bier en ik maagontstekingen krijg zodra ik een biertje drink en dat ik het al 5 jaar niet meer drink :(
|
Citaat:
|
alles beter dan projectielbraken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |