![]() |
Ik weet me geen raad meer
Arg ik word er gek van. verliefdheid loopt bij mij altijd uit op lange pijnlijke sissers. Ben gelukkig bijna nooit verliefd, maar als het gebeurt dan is het ook goed raak. Ik weet niet waaraan het ligt, waarschijnlijk aan mijn verlegenheid. Want er zijn wel mensen verliefd op mij geworden maar ik voelde daar dan weer niets tot weinig voor.
Ik ken een meisje al vanaf september, maar tot november had ik nooit aandacht voor haar gehad, totdat ik haar tijdens een feest beter leerde kennen en ze had zich natuurlijk ook mooi uitgedost en ze sprong er echt uit. Ik heb toen wel kansen laten liggen en de volgende ochtend toen ik wakker werd was ik “verliefd”. Nu wist ik überhaupt niet of ze mij ook een beetje leuk zou vinden en aangezien ik de signalen niet kan interpreteren ben ik er nog steeds niet achter. Soms denk ik van, ja ze vindt me misschien toch wel leuk, maar andere keren loopt ze me straal voorbij. Hieruit kan ik dus concluderen dat ze me waarschijnlijk niet ziet staan. Ik had toch het plan om haar echt mee uit te vragen voor de kerst vakantie, met de gedachte liever een “nee” dan die twijfel. Maar nu zit ik nog maar 3 dagen van de vakantie af en ik heb er gewoon het lef niet voor. Dus kan je zeggen vergeet haar maar, daar ligt echter het probleem ik heb vanaf januari een paar maanden een soort practicum en ik zit in haar groepje, dus zal 5 dagen in de week 8 uur lang met haar moeten optrekken. |
Het enigste wat je kan doen is: het gewoon doen
net wat je zelf zegt, liever nee dan die twijfel. |
Ik heb er het lef niet voor. :rolleyes:
|
dan is het sowieso dus nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Manuzhai heeft groot gelijk! Geef haar nog niet meteen op, en laat haar tijdens dat practicum zien wat voor een geweldige jongen jij wel niet bent! Vraag haar dan eens uit, als ze nog steeds zo leuk is. Zegt ze nee, is ze je gewoon neit waard.
|
verzamel al je moed en vraag haar gewoon mee uit!
't is niet zo moeilijk als het lijkt, maar vraag het haar wel op een moment wanneer je alleen met haar bent, of in ieder geval met niet veel mensen in de buurt ;) Succes (y) |
Citaat:
|
hmmm het is nu kerstvakantie.
Gister had ik nog een heel goed gevoel, veel gepraat en gelachen. Vandaag loopt ze me dan straal voorbij, en voel ik me weer kut. Het lijkt dan haast wel of ze me negeert, dus zal wel niets worden |
Ik zou niet te snel opgeven, ze doet toch aardig tegen je en je kan met haar lachen? als je haar ene keer ziet lopen, spreek haar dan aan! succes ermee!
|
Zoals de rest zegt: wacht gewoon op dat practicum. Dan kun je haar beter leren kennen en zij jou ook.
|
Is het negeren niet omdat ze ook niet weet wat ze met jou aanmoet?
|
Citaat:
Wat je wel kan doen is je zo min mogelijk op haar concentreren tijdens het werk en voor haar ogen bijvoorbeeld veel lol hebben met andere meisjes uit de groep. Als ze je ziet zitten dan zal ze zeker weten proberen om je aandacht terug te winnen. Verder moe je natuurlijk gewoon blijven aardig doen en lachen. |
Verliefd worden is in 2005 en 2006 gewoon gigantisch dom om te doen. loopt meestal verkeerd af, alleen de ene gaat er met frisse moed weer tegenaan, en de ander zweert vrouwen af omdat hij het niet meer ziet zitten
Ik hoor bij de 2e groep. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hoop dat ik hem mag uppen en anders pech
Ik weet nu ongeveer nog niets. Heb een leer-haar-beter-kennen offensief ingezet na de kerstvakantie en ik probeer haar ook steeds aan het lachen te maken enzo (wat goed lukt). Daar houdt het dan ook wel een beetje bij op. Er zijn ook jammer genoeg altijd wel wat andere mensen bij |
(y) Goed zo!
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om in de wijze woorden van de clitoris van south park te spreken:
"Chicks looooooove confidence" Natuurlijk moet je vervolgens wel de clitoris weten te vinden ;) |
Citaat:
Bedenk nou zelf, het ergste wat er kan gebeuren is een "nee". Well, too bad... maar wat dan nog? Niks! En om in de aanmoedigstemming te blijven: Je kan het, GO! :o edit: Ohja, TSJAKKA. :D Maar ik was serieus hoor. |
Citaat:
Sommige zeggen dat vriendschap de ultieme basis is voor een relatie. Bij mij is dat echter nooit gebleken, als ik iemand als een goede vriend beschouw, zal ik er nooit meer verliefd op kunnen worden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |