![]() |
watwatwatmoetjedoendan
Wat moet jij nog doen. Niet hebben. DOEN. en waarom en wat heeft het met je lifestyle te maken.
En post er ook maar een leuk plaatje bij Ik moet statistiek leren en naar het uitzendbureau omdat er anders volgens mijn moeder niks van me terechtkomt en ik dan gedoemd ben deze man te bevredigen: http://www.thecostumer.com/upload/ge...ostume_kit.jpg |
omg, seffie
Citaat:
|
|
telfort bellen
kerstcadeautje kopen kamer opruimen kerstkaartjes schrijven cd'tje branden |
Portfolio voor juridische vaardigheden afmaken (nu mee bezig)
Portfolio inleveren Kamer stofzuigen Papieren uitzoeken en onnodige weggooien Kamer verder uitmesten Ik ben wel even zoet denk ik. |
In het algemeen:
drie jaar achterstand van school wegwerken. stage zoeken. Vandaag: opruimen. afwassen. kleren wassen. ex terugmailen & geld overmaken. declaratieformulieren printen en opsturen zodat ik geld krijg. spullen inpakken. kerstcadeautjes kopen. OV ophalen. boodschappen & eten. En ik lig nog steeds in bed want ik ben lamlendig & zielig. Dit komt omdat ik het gisteren heb uitgemaakt met mijn vriendje en daardoor vandaag niets wil doen. Invloed op mijn Lifestyle heeft 't doordat de wereld langs me heen gaat en ik mezelf steeds zieliger ga vinden. |
Citaat:
|
tentamens leren
profielwerkstuk maken werkstuk bio stuk of 6 boekverslagen maken (eerst boeken nog lezen) Fijn, zo'n zogenaamde vakantie. :| |
Ik heb beloofd een nightwish trui voor een vriend te maken :(
|
allerlei instanties stalken voor een huisje
en mijn tanden poesten eerst |
Gitaar info zoeken + een gitaar kopen
Opdrachten maken voor Travel&tourism industrie |
zoveel....maar eerst maar tentamens halen........en dan de hele kerstvakantie vol plannen naast het leren voor een her van het eerste blok.
|
Beslissen wie een betere adviseur voor Karel V zou zijn, Machiavelli of Erasmus en dat verwoorden in een conclusie.
En een gala-date afzeggen. |
Tentamen neurobiologische aspecten van ontwikkelingsproblemen leren. Maar ik schuif het steeds van me af. Het is vanavond. Ik ken in ieder geval de titel al...
|
Kijken of er nog lekkere rijst is en zo ja dan moet ik tofu maar gaan marineren
|
ik moet 1000 dingen doen, maar ik hou het vandaag bij lingo kijken
|
:D
boek kopen mailen column schrijven KUT opdracht maken abonnement zoeken voor mobiel |
naar huiswerkbegeleiding voor bijles. Ik had nu ook kunnen shoppen maar mocht niet :mad:
|
douchen
en een usb kabeltje kopen |
ik moet iemand die thuis is in winamp want hij geeft steeds na iets meer dan 1 liedje een foutmelding en mn hele winamplifestyle gaat nu naar de kenker en is vervangen door een windows media player lifestyle en dat vind ik een kutprogramma.
|
oh ik moet hoorcolleges uitwerken en samenvatten en schoonmaken en opruimen.
maar ja he. uitzendinggemist.nl is ook leuk. |
Citaat:
|
Ik moet een brief posten, maar de brienvenbus is zo ver.
|
als ik met die waslijst moet beginnen zit ik hier morgen nog :) .
|
Ik wil ook geen waslijsten in mn topic. Die kennen we nou wel.
Ik wil plaatjes en kekke anekdotes. Waslijsten zijn voor huisvrouwen. |
nou ik moet nog steeds kerstcadeau's kopen...
en door mijn lifestyle kank er geen kopen aangezien ik al het geld opdoe aan mezelf :bloos: |
Ik moet wereldvrede brengen. Een beetje jammer is dat dit mij waarschijnlijk niet gaat lukken. Gedwongen door dit gevoel van falen, moet ik voortleven als alcoholist.
(Pwned, want wat is jóuw excuus? :cool: ) |
gefeliciteerd!
ik ga nu een dvd kijken, zo dat is eruit. |
Ik moet nog langs uitzendbureau's want de banen komen echt niet uit de lucht vallen. Verder moet ik nog wat eten maar ik heb mezelf maar een uur gegeven om achter de computer te zitten en er is al een dik half uur voorbij.
|
Citaat:
|
haha.
|
|
Ja dan kun je wel lachen maar ik vroeg ze: 'Zal ik haar ook namens jullie feliciteren?', en toen besefte ik dat ze niet kunnen praten, en toen stelde ik voor dat ze hun mond twee keer open en dicht zouden doen als ze het er mee eens waren en drie keer als ze het er niet mee eens waren en de rest is geschiedenis.
|
Citaat:
http://www.energiesparen.be/images/tips_afwas.gif Ik moet nog afwassen en mijn snor laten staan. Oja, ik moet nog een host fixen voor m'n kerstspecial. :( En felicitaties @ Paranoide. |
Ik moet nog Duits en aardrijkskunde leren en naar voetbal, maar ik heb geen zin in de eerste twee. :(
|
OV kaart ophalen en Paranoide feliciteren
|
leren voor tentamens
boodschappen doen oja en de afwas (n) |
Tussenstand ophalen.
|
ik ben al een uur mijn schoolwerk aan het uitstellen
|
Citaat:
|
ik moet nog een formulier ophalen op school maar ik kan niet naar school. en ik moet nog friet bakken voor m'n ouders.
http://openmind.rebbeltje.nl/images/friet.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
Dan maar een bakkie doen in de stad. |
Citaat:
gewoon ff opnieuw winamp installeren en hij doet het weer als nieuw (y) |
ik moet voor school bezig, maar ik doe het gewoon niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn productiviteit tot nu toe heeft zich ontaard in dat er al een kwartier "opdracht 5"staat te knipperen in mn word |
Ik moet helemaal niets meer want ik heb het geprobeerd maar de technologie liet het afweten. :mad: :mad: :mad:
|
ik moet nog een boekje en een uitnodiging in elkaar plakken
en mijn management afmaken al 5 weken http://www.blikophout.nl/images/knutselen.jpg |
Ik kan nog steeds niet doorstrepen van mijn lijstje. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |