![]() |
wat geef je nou aan n jongen als...
je hem echt wilt laten weten wat hij voor je betekent.
Een meisje geef je een ring of een ketting.. maar een jongen????? |
ik vind trouwens dat als je zoiets aan iemand wilt laten weten dat het niet perse altijd iets van een sieraad hoeft te zijn...ik zelf heb niet echt iets met sieraden (iig geen goud of zilver, wel gewoon houten kralen en andere sportieve dingen). ik vind ook die kettinkjes met zo'n standaard hanger (je weet wel, een hartje of zo'n vierkant plaatje met 2 hartjes erin) en dan de naam erin gegrafeerd ontzettend lelijk, maar das weer een kwestie van smaak..
een ander kadootje geven heeft toch dezelfde gedachte, je koopt of maakt iets voor iemand (iets wat hij/zij leuk vind, iets met hobby ofzo) en doet er een lief kaartje bij en daarop schijf je dus wat je voelt enzo en wat ie voor je betekent.. zoiets lijkt me ook leuker om te krijgen, maar dat ben ik.. |
Of mee uit eten nemen/naar een concert. Ik ga noooooit een kettinkje met de naam erin dragen. Als ze daarmee aan komt zetten zou ik dat niet cool vinden (doet ze overigens ook niet)
|
Eeuuhmm ik geef nooit echt veel geld uit aan cadeaus, eigenlijk vooral omdat ik zelden geld heb. Maar ik maak gewoon tekeningen voor hem (gheh klinkt kinderachtig maar hij vind dat leuk) of ik maak een doosje, beplakt met allemaal 'symbolische' dingetjes die verband hebben met dingen die we samen hebben meegemaakt, insiders enzovoort, en dan dāārin nog iets stoppen (meestal boxers aangezien zijn onderbroeken lelijk zijn :p ).
Ma ikzelf vind iets zelfgemaakt het leukst, voel me zelfs een beetje onwennig als hij iets enorm duurs zou willen kopen. |
Gevoelens zijn niet uit te drukken in woorden of geschenken...jongens hebben trouwens ook helemaal geen behoefte aan goedbedoelde onzin als kettinkjes of andere zooi. Leer dat nou eens. :p
|
Citaat:
|
Wil ik toch nog even opmerken dat mijn vriend van zijn broer een armband kreeg met daarin zijn naam gegraveerd en 'together forever' en bijna in janken uitbarste... tis dus niet zo dat jongens 'die troep' niet op prijs stellen.. ms is dat iets anders omdat hij het van zīn broer kreeg die hem elke dag doodverklaard maja... als ik hem een ketting o.i.d zou geven weet ik zeker dat hij het mooi zou vinden ook...
kvinut alleen niet zow origineel, ik probeer altyd wat origineels te bedenken.. meestal iets persoonlijks wat alleen ik en hem bv. snappen.... |
Ik heb vriendschapsringen gekocht voor mijn vriend toen we een jaar samen waren, met onze namen erin gegraveerd. Hij was er heel blij mee. Het is een leuk cadeautje -vind ik- en er zit een grote symbolische waarde aan die ringen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt :) xxx Nushka |
Citaat:
|
Je geeft hem gewoon een mooie foto van jezelf :cool:
|
Citaat:
ik hoef geen sieraden en zo. het liefste doe ik gewoon samen iets wat we allebij leuk vinden (film of uit eten of zo. gewoon gezellig met zijn tweetjes. |
een kusje
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*denkt aan exvriendje..
die had zoon mooie armband.. jammer dat ik die terug moest geven toen het uit was.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47. |