![]() |
[gedicht] Een sprekende stilte.
Een sprekende stilte
Zij kon niet praten, Zij kon niet zwijgen. Haar lichaam sprak boekdelen, Toch hoorde hij haar niet. Stille tranen, een geluidloze schreeuw. Achtervolgen hen. In onze dromen en herinneringen, Zijn wij verloren. Zij die niet praten, zij die niet luisteren, Blijven rennen. Een oneindige muur van emoties, Waartegen wij leunen. Zij kon niet praten, Zij kon niet zwijgen. De stilte omvatte duizenden woorden. Toch hoorde hij haar niet. -x- |
Waarom "doch" en niet "toch" ? :confused:
Je werkt nogal veel met herhalingen, erg veel het woordje "zij" ook. Hoewel je soms nogal clichématige beelden gebruikt, trek je je nog uit de slag. Ik weet niet goed wat ik ervan denk dus. Ik denk niet dat het echt mijn genre is zo :s |
Citaat:
|
Zij die niet praten, zij die niet luisteren,
Blijven rennen. Een oneindige muur van emoties, Waartegen wij leunen. - dat vind ik zelf echt een mooi stukje, die herhaling van het woord zij, stoort mij helemaal niet! |
"Doch" betekent toch "maar" :rolleyes:
Maar hoorde zij mij niet :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
|
Aan de ene kant ben ik het met Gezweetwel (zeer originele nick trouwens) eens dat het soms erg cliche is. Maar op de een of andere manier stoort het me aan de andere kant niet. Het leest prettig, het doet me een plezier.
|
Citaat:
Dank voor alle reacties! :) |
Citaat:
Doch hij hoorde haar niet Je moet maar kijken :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Doch hoorde hij haar niet" kan niet eens. Maar goed, dat terzijde, het is al opgelost. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |