![]() |
ikfietsgratis.nl
ik weet niet wat ik hiervan moet denken... een gratis fiets in de stad waar je studeert, en enkel omdat er reclame op staat...?
t klinkt echt perfect! maar waarom moeten ze mijn paspoortnummer hebben? ik durf dit soort geweldige aanboden gewoonweg niet te vertrouwen... |
Om je naam en adres te kunnen controleren. Je kunt ook een nummer opgeven dat een nummer afwijkt van je echte paspoortnummer en later alsnog zeggen dat het een typefout is ofzo.
|
klinkt plausibel :)
maar ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen hiermee... (met de gratis fiets bedoel ik) |
Ik ga het ook doen, die van mij is echt bijna kapot :P
|
Hm, de website van het bedrijfje zelf is 'under construction' :s Vind ik niet echt een teken van betrouwbaarheid.
|
Klinkt te goed om waar te zijn.
Waar is de adder? |
Al iemand een fiets ontvangen? :p
|
whaha als je daaraan meedoet word je volgens mij echt diep ******
* een gratis fiets..te mooi om waar te zijn * |
www.ikfietsgratis.nl werkt nu wel en volgens mij is het geen onzin! Er heeft zelfs een nieuwsbericht op nu.nl gestaan over dit initiatief en ik geloof dat ik het op meer plekken heb gelezen. En waarom zou het ook niet waar zijn? Op de site kun je zien hoeveel reclame er op zo'n fiets zit. Lijkt me een leuke optie voor een adverteerder. :)
|
Ik vind het helemaal geen slecht idee.
|
Ik heb hem binnenkort. Je moet hem wel ééns in de zoveel tijd laten onderhouden, maar het kost helemaal niets. Goede deal (Y)
|
MM, ik zo zoiets toch niet snel vertrouwen...
|
Citaat:
|
leuk idee
Ik heb alleen al een fiets. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
jammer dat het niet voor thuiswonenden kan..
|
Citaat:
En "dat allemaal gewoon via internet" is natuurlijk een kutargument. Hell, mensen neuken tegenwoordig zelfs via internet, dan kun je ook wel een gratis fiets meepikken. |
Citaat:
|
Ik heb een tijd geleden een mailtje gestuurd met wat vragen, over hoe het moest als de fiets kapot was of gestolen werd. En of je een bepaald aantal kilometers per jaar moest maken ;)
Maar ze hebben niks terug gemaild en dat vind ik vervelend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen nog niet denk ik, of ik had iets anders gevraagd. Over of je 'm altijd binnen moest zetten ofzo. Dat is al een paar maanden geleden.
Twas ook wel een beetje erg achterdochtig mailtje dus misschien hebben ze daarom niet geantwoord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|