![]() |
serie Rome
Met veel aandacht wordt de nieuwe 12-delige serie Rome aangekondigd op sbs 6 (en trouwens ook in de veronica gids)
Zijn jullie benieuwd naar deze serie? Ik heb zelf al een deel gezien(het wordt ook op canvas uitgezonden op maandag iets na tienen en zonder reclame) Het ziet er echt supermooi uit voor een impressie www.hbo.com/rome of www.sbs6.nl het komt trouwens vanaf 1 januari om 20.00 tot 20.30 de making of en daarna twee afleveringen Dus wat denken jullie van deze serie? ps het gaat trouwens over Caesar, zijn strijd met pompeius en zijn dood |
ik moet hem kijken voor school (kcv), heb het alleen nog niet gedaan :bloos: ik vind het eigenlijk ook iets te laat :boos: maar staan de afleveringen toevallig ook op inet?
|
Citaat:
op de site van hbo staan wel foto's bij elke aflevering en een korte samenvatting |
Dat is toch de serie die al een paar weken 's maandags op Canvas draait?
Dan zou het wel fijn zijn om te gaan kijken, want die mis ik steeds...Serie moet goed zijn (hoewel wel wat bloederig enzo) |
Citaat:
Op dit moment zend zowel Canvas als de BBC het uit op zondag en maandag. Sbs 6 begint er nog later mee, maar tegen die tijd heb ik het al gezien. :D Superserie vind ik het zelf. :) |
Ik volg de serie al op Canvas (en bij de BBC zijn ze overigens nog verder). Caesar, Pompeius, Marcus Antonius e.d. spelen inderdaad een grote rol, maar de eigenlijke hoofdpersonages zijn centurio Lucius Vorenus en legionair Titus Pullo. Vooral die Pullo is een mooi figuur; heerlijk simpel. (y)
Geweldig leuke serie, die overigens genomineerd is voor een Golden Globe voor beste dramaserie. |
Teveel seks.
|
Wil het graag zien, heb geen BBC en ik ken het nog niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
met in zijn profiel een foto van een of andere chick :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |