![]() |
dames en meisjes moeten hun pruimpje scheren
ja toch of niet soms
|
Ik gok zomaar eens dat hier een slotje op komt.
|
Ik ga hier een grappige reactie op geven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een bullshit, je bent toch geen pedo.
|
Citaat:
Ik ga hier een irrelevant plaatje posten. |
|
Citaat:
|
Ja dat is niet gek die is helemaal behaard evenals de poes van je vriendin ..jeuken ofniet gheheh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan moet je pruimen gaan eten i.p.v. beffen. En ik als vrouw zijnde heb geen behoefte om een andere vrouw te beffen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem aan dat je beffen onder seks verstaat en 'het voor haar doen' als een reden om te beffen. Dus een reden om seks te hebben. En 'voor haar' is een slechte reden voor seks. |
Citaat:
|
Citaat:
Want ik weet als ik haar bef pijpt ze me ook en neuken we daarna .. En wat is voor jou een goede reden voor seks dan: Schat ik ben het juice..ik heb opslag gekregen! Ow schat wat een goede reden om te neuken zeg.. kom nu! ik was met het eten bezig maar laat maar dit is een te goede reden om sex te hebben ! ik weet het niet hoor maar bij ons gaat het vanzelf omdat we elkaar lief vinden omdat we gewoon zin hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik doe het omdat ik er zin in heb,zij er zin in heeft,omdat ik van haar hou,en omdat ze zo lekker is.
Alles wat dit tegenspreekt neem ik bij deze terug. |
Werd tijd.
|
Citaat:
|
Was ik maar zoals jou op mn 23e :(
|
brrr.. pruimpje... :s (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van 'pruimpje' krijg ik bijtneigingen. Mijn vriendin daarna benen-dichtklap-castreer-verbrand-alles-neigingen.
|
Hun wattes? :|
|
Citaat:
|
dit is ook gewoon nog open? Verkeren de forumbazen hier in permanente staat van laveloosheid??
Naja meesterlijk topic: endeze is erg toepasselijk |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |