![]() |
Waarom is bij jou de relatie misgegaan?
Waarom is bij jou de relatie misgegaan?
Om zelf maar te beginnen Eerste keer vond mijn vriendin me hyper en zei dat niet tegen mij, omdat ze bang was mij te kwetsne. Dan denk ik wtf :confused: Tweede keer (zelfde meid) maakte ze t na een dag uit, omdat ik verliefder op haar was als zij op mij :mad: ....OK, die gaat dus nooit een lange relatie krijgen denk ik. Met haar hoef ik dus ook helemaal niets meer, en ik weet ook niet of ik zo nog wel een relatie met iemand wil. Iig niet voor de komende maanden denk ik |
Haha :')
|
Hier is toch laatste nog een soortgelijk topic over geweest? Niet dat ik dat erg vind maar okey...
|
omdat ik helemaal compleet met mezelf overhoop lag (en nog steeds lig (n) ) en dacht dat ik beter af zou zijn zonder een relatie...................................
wat ik dus gdvr niet ben en nu is 't te laat :( |
omdat ik snel geirriteerd ben
omdat ik veel aandacht vraag |
Omdat ik met mezelf overhoop lig en een relatie nog veel meer druk op me legde. Omdat het leeftijdsverschil uiteindelijk toch te groot bleek. Omdat mijn gevoelens voor haar niet zo sterk meer waren. Eigenlijk vanwege een combinatie van heel veel factoren.
Die daarvoor liep stuk omdat onze fysieke behoeftes te sterk uit elkaar liepen. |
De eerste keer omdat we elkaar niet goed genoeg kenden, en hij toch niet zo leuk bleek als ik dacht.
Tweede keer omdat hij te zeer op mij leunde, hij had een grote groep vrienden (waaronder mijn zus), toch kwam hij met alle problemen bij mij terecht. Hij was altijd neerslachtig als hij bij mij was, en mijn zus zei dat hij altijd heel vrolijkj was. Maar zo kende ik hem niet. We praatten te vaak over te zware dingen. Zelf was ik net uit zo'n zware periode, en had daar geen zin in. Heel niet-netjes (of hoe je dat dan ook zegt), maar wel waar. Hij weet dit trouwens ook. |
Hij zag zijn toekomst niet samen met mij (terwijl ik niets fout had gedaan, niet moet veranderen enzo, volgens hem).
Maar het is nog vers dus ik zal mijzelf inhouden. |
Omdat ik toen snel geirriteerd was.
|
Citaat:
|
Omdat hij twijfelde. Al vanaf het begin. Puh.
|
Omdat ik vond dat ik hem voor de gek hield. Ik denk dat ik te jong was voor een relatie.
Omdat we absoluut niet bij elkaar pasten. Deze relatie was het toppunt van mijn wil om 'anders te zijn'. Ofwel, mijn puberillusie :o. |
Eerste keer: ik besefte dat ik hem eigenlijk toch niet zo heel leuk vond en dat hij eigenlijk best wel irritant was...
Tweede keer: hij maakte het uit met het excuus dat hij het niet aankon om me zo weinig te zien (ik zat tijdens de week in een andere stad) maar wanneer hij dan wel de kans had om me te zien dan deed hij het nooit... :rolleyes: Flutreden. |
Omdat hij te weinig aandacht voor mij had, vond ik. En ik zag hem heel weinig, omdat hij vrij ver weg woont.
|
hij ging 2x vreemd
met dezelfde hoer :) |
Zij had het "TE DRUK" met andere dingen die blijkbaar belangerijker waren dan ik :o
|
Omdat hij verliefder was dan ik :nono:
|
omdat ze ging studeren.... en ik maar wat aankloot op school :s
|
Omdat ik te grappig was.
|
we hadden ongeveer 2 jaar. Maar ik ging studeren, en ik groeide persoonlijk en hij niet. En ik weet me te gedragen. Hij niet. zodoende. Toch jammer dat ie bijna naast me woont nu.
|
Zij kreeg problemen en wilde mij daar niet mee laten zitten, terwijl ik haar daarbij wilde helpen en bijstaan....... :(
|
Omdat ik er zat van was.
|
Ik kan niet omgaan met emotionele mensen
|
om ze alle 4 eens op te sommen
Zij te dominant Zij te jong Tijd om elkaar te zien te weinig Tsja, wat niet |
Hij ging vreemd en had niks gezegd :mad:
ik zit er niet meer zolang die het maar eerlijk zegt. De andere had een drugs probleem en zit nu 6 maanden bij de breide stichting af te kicken :o |
Omdat hij me meer als een gewone vriendin zag, althans, dat zei híj. Ik denk zelf meer omdat hij me genoeg 'gebruíkt' had dattie er wel weer een poosje tegen kon..o hoe naief was ik :|
|
Er is niet echt wat misgegaan, we vonden elkaar nog wel leuk maar wilden liever single zijn. We hadden 't allebei erg druk en dan moet je elkaar écht leuk vinden om tijd vrij te maken enzo.
Gewoon als vrienden uit elkaar gegaan (en ik dacht dat dat niet kon :D) |
1: hij ging studeren :D
2: ik had een grote fout gemaakt.. een hele grote fout :) |
Hij was té lief
Zag hem té vaak (en helemaal zeiken als ik niet wilde afspreken) |
Door te hard van stapel lopen, veel te jong bij elkaar gekomen en ook nog eens elkaar te vaak zien. Na 2 jaar beseffen dat je echt te jong een relatie bent aangegaan. Het ging op een gegeven moment vervelen, ik was niet meer verliefd genoeg en wou eens wat anders, lekker vrijgezel zijn.
|
Mijn gezondheid en bijbehorende dingen werkten niet echt mee, de afstand werkte niet echt mee en ikzelf werkte niet echt mee, het was gewoon niet het goede op het goede moment.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De laatste: het ging niet meer voor hem.. Ik denk dat het feit dat ik soms zo melig kan doen (wat wel te begrijpen was op sommige momenten :s.. En laat mij mss ook gwn het sensitive meisje zijn!) hem afschrikte.. Hij zei ook het feit dat ik ongerust was als hij bij zijn beste vriendin was voor hem ook meespeelde (grotendeels zei hij.. Bullshit volgens mij hoor..)
|
oeh dit is leuk
Een vriend vond het niet leuk dat ik een neusbrugpiercing nam, dus maakte hij het maar uit met de woorden "Ik schaam me voor je nu, ik durf niet meer met je over straat" Verder bloedt het meestal dood |
Citaat:
Toen zei je : Dat weet ik wel zeker ja! Nee dat klonk fijn zeg :o |
Citaat:
|
Omdat ik die het die tijd super druk had en dingen moest verwerken wat niet lukte. Omdat ik totaal geen tijd meer voor mezelf had en ik er op een gegeven moment echt gek van werd. Dat ik echt tijd voor mezelf wilde nemen, alleen.
|
Ik had wat ingrijpends meegemaakt, waar hij ook van overdonderd was, en hij er met een andere manier mee om ging dan ik, en we elkaar niet konden steunen begrijpen, waardoor er steeds meer ruzie ontstond, en na een ruim half jaar trok ik t niet meer, en heb ik er een punt achter gezet.
|
Euh...de eerste ging vreemd en legde weddenschappen af met zijn beste vriend dat wanneer meisjes voor de cam zouden strippen hij dan een krat bier kreeg. Ook was hij op vakantie in Avignon(??) en toen wassie vreemd gegaan.
De tweede was een beetje teveel van zichzelf ingenomen en daar had ik na verloop van tijd wat moeite mee, maar met hem heb ik nog wel goed contact. |
Hij dacht over alles te diep na en schreef echt over alles gedichten.Ook als we ruzie hadden gehad en daar kon ik niet zo goed tegen,omdat ik te nuchter voor die shit ben.Dat depressieve gezeur trok ik gewoon niet meer.Met ruzie uit elkaar gegaan maar nu zijn we hele goede maatjes.We kenden elkaar al een jaar voor we wat kregen en waren toen ook al goed bevriend,zonde om dat weg te gooien.
|
Relatie 1: Hij was niet meer verliefd.
Relatie 2: Ik was niet meer verliefd. Sim-pel. |
ze besloot 3x op me vreemd te gaan toen k 2week in joegoslavie was op mn opa zn begravenis.
|
Mijn vorige relatie: Uitgegaan door haar ouders (kort gezegd)
Huidige relatie gaat tot nu toe goed :) (ups en downs maar we hobbelen lekker door. Alleen maar vlakke weg is ook niet leuk :P) |
Citaat:
|
1. door zijn ouders
2. ik vond hem niet meer leuk 3. vaag, verschillende dingetjes, zijn problemen |
1) Werkte niet meer, liefde was weg
2) Was niet meer verliefd 3) Woonde toch wel tever weg 4) Zag m maar eens in de 4 weken. |
laatste relatie omdat ik op vakantie geweest ben naar Afrika en het allemaal ineens helemaal niet meer belangrijk vond en er veel meer dingen waren waar ik me druk om moest maken. Ik was veranderd door de reis...
|
Zandzakseks en jankerijen
|
1 => ze neukte een ander :o
2 => ??? nog altijd aan de gang :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |