![]() |
saw of the white noise
welke film is bter:
-saw -white noise |
saw
white noise is beroerd |
Twee topics maar? Wat bescheiden.
|
Denk je wel na voordat je een topic maakt?
|
white noise is zo'n ongelofelijk kk film
saw heb ik nog nooit gezien :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze heeft iig haar enkel gebroken
|
Haha duidelijk Saw, White Noise vond ik een saaie, cliché film (n) .
|
SAW!!!!!!!!!!
serieus, White Noise kan die film niet eens overtreffen al zoudie ut willen!(n) Saw is een film met echt een SUBLIEM einde!(y) de hele film is al goed maar dat einde....niemand verwacht toch zoiets? :p echt te gek... White Noise was idd beetje-boel cliché :rolleyes: |
White noise is ook wel grappig. Maar vond Saw beter verhaal hebben en ook wel onverwacht.
|
Saw natuurlijk.. White Noise is een tussendoortje :P en Saw II is ook steengoed, en dat voor een sequel
|
Alleen Saw gezien, en die vond ik maar matig.
|
Citaat:
|
Ik doe eens origineel, ik vond Saw beter. Bij White Noise viel ik bijna in slaap en moest ik de film om de haverklap pauzeren om wat anders te doen, wat drinken of roken o.i.d.
Vond White Noise echt een verspilling van mijn tijd. |
Zou voor saw gaan ook al is die niet zo goed.
Maar white noise is nog slechter (n) |
Wat een kut vergelijking..
Saw is een rete goede film.. En van White Noise val je bijna in slaap... |
Niet te vergelijken. Psychologische thriller vs Paranormale thriller.
White Noise kan je misschien nog aan het denken zetten, Saw niet echt. Ik had van allebei eigenlijk meer verwacht. |
SAW is wel de betere van de twee, maar dat is betrekkelijk.
|
Citaat:
dat is nou juist het toppunt van originaliteit! Al die andere films eindigen allemaal op dezelfde manier, het principe is iig hetzelfde. Saw is zo'n type film....net als Quentin Tarantino, die laat zijn films ook altijd op een onverwachte manier gaan. Je weet in de film nooit wat er gaat gebeuren. Hij laat rustig een hoofdpersoon bijvoorbeeld ineens doodgaan echt midden in de film, soms nog wel ns aan het begin zelfs. En dan heb je echt wel zoiets van: :confused: :confused: :confused: Maar mensen die zeggen dat een einde van een film zoals Saw slecht was...naja, mijn eerste gedachte is dan weer dat jij dan bij al die andere mensen hoort die graag het standaard hollywood-type film wilt zien en daar niet mee tevreden is als ze dat niet krijgen. |
Ik heb Saw thuis gezien en White Noise in de bioscoop.
Desondanks vond ik White Noise een behoorlijke prut film en Saw zeer vermakelijk. |
White noise was niet echt fantastisch.
Saw1 en Saw2 zijn echter wel zeer geslaagd, imho |
white noise :rolleyes:
waz heeuul eng :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Saw. Uiteraard.
|
Saw de beste van de twee. Wel jammer vind ik dat juist omdat het zo onvoorspelbaar is, je niet kunt meedenken. Wat ik altijd leuk vind aan zo'n soort film is het einde voorspellen, wat hier totaal onmogelijk is. Bij Saw II probeerde ik het dus niet eens.:)
Verder is White Noise niet een erg slechte film ofzo, alleen ik snapte dat einde niet, als ik dat wel deed was het misschien nog wel leuk? |
Als ik zie dat de meeste mensen voor Saw kiezen, zal white noise wel een hele belabberde film zijn.
|
The Saw was supergoed, White Noise om te huilen, de keus is snel gemaakt.
|
Maar vergeleken met The Alien, The Ringu of The Halloween zijn ze allebei waardeloos. En aan The The Exorcist, The The Thing en The Dawn of the dead kunnen ze al helemaal niet tippen.
|
tippentappen doet ze sowieso niet want
Citaat:
|
Saw, dat lijkt me logisch.
|
SAW duh whitenoise was niet echt dat ik zij wow das vet saw wel vet veel psyco shit :)
|
Citaat:
Ik zal White Noise vanavond eens proberen te kijken, zodat ik ook in dit geweldige topic kan posten. |
Citaat:
verder heb je alles helemaal perfect gezegd!!!(y):D (en nee,dan heb ik het niet over spelling of zoiets dergelijks;) ) |
Saw.
ik dacht steeds dat je met je titel een film bedoelde die 'saw of the white noise' heette totdat ik ging kijken en het dus niet zo was wat ik eigenlijk al dacht. :confused: |
Citaat:
Spoiler
Ik vond "White Noise" helemaal niet zo vreselijk slecht. Het was nog best oké, tot dat ze met dat vreselijke einde kwamen, wat de film helemaal verkracht. Ik vond "Saw" dus beter. |
Citaat:
yeah right :p allebei goeie films trouwens, maar saw is btr bij white noise wilde ik weten hoe die shit afliep en dan verkrachten ze die film compleet aan het einde, en bij saw2 wilde ik niet weten wat er met die mensen ging gebeuren en dan wor je niet teleurgesteld muahah saw 2 is trouwens egt een vette film, vooral het einde echt gruwelijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |