![]() |
Wat zijn jouw "goede voornemens" voor het komende jaar
Ik trap af :p
1. Geen vriendin krijgen.....echt waar, maar dat lijkt me in mijn geval niet zo moeilijk 2. 3. afvallen 4. |
1: minder werken
2: Mijn zoektocht beginnen naar mijn halfzusje 3: gezonder leven :p |
Je kunt je het hele jaar goede dingen voornemen. Dat doe ik dan ook. Het kan overigens zo zijn dat enkele samenvallen met het nieuwe jaar. :)
|
Ik doe het hele jaar door m'n best om dingen te bereiken die ik wil bereiken. Als je dat alleen probeert in januari schiet je er nog niks mee op.
|
Ik ga minder geld uitgeven aan eten bij de AH :nono:
|
1- een goed leven krijgen...
|
Ik heb geen goede voornemens.
|
Nu écht m'n best doen op school.
Vaker m'n vader opzoeken. |
- Meer durven.
- Nieuwe vrienden maken. En de oude het liefst voorgoed vergeten :|. |
Proberen er zoveel mogelijk te zijn voor mijn vrienden, zuipen op de kermis in de zomer, voor de rest standaard dingen als niet roken en goed m'n best doen op school.
|
Ik ga veel meer aandacht aan mijn vriendinnen besteden, omdat ik nu veel meer besef wat ze voor mij betekenen.
Ik ga hem in een hoekje van mijn hoofd stoppen waar ik niet zo vaak kom en dan over een half jaar ofzo eens kijken of we vrienden kunnen zijn. Ik ga mezelf terug vinden en weer gelukkig worden. |
ik hou niet van goede voornemens
|
- Echt proberen sociale contacten te leggen, die heb ik veel te weinig
- Me in discussies proberen in te houden, ik ben veel te fel - Minder gaan snoepen (laat ik eens origineel zijn) |
Geen. Als ik bedenk dat ik iets moet doen, doe ik het meteen. Of anders nooit.
|
Net zoals ieder jaar; minder snoepen. Alleen lukt het telkens niet. :(
|
Afvallen, mijn eeuwige goede voornemen :o
|
- een betere (leukere) studie kiezen
- nog liever zijn voor mn vriendin - minderen met roken Moet opzich wel lukken :) |
Goed mijn best doen.
|
Groot(s) worden.
|
oh.. en ik zou wel eens ergens in willen uitblinken.
|
Goede voornemens, bah.
|
Gewoon blijven doen waar ik me goed bij voel.
Het liefst een opleiding oppakken in september ipv te blijven werken.. |
- vriendschappen meer onderhouden, vaker dingen met hun doen
- minder onzeker t.o.v. hem - meer genieten - hem geen pijn meer doen - aardiger tegenover mn ouders en zusjes - de rest zo houden :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zie ik dan wel weer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
minder selectief studeren
|
Rebelser zijn op school (y)
|
Citaat:
|
Minder naief zijn.
|
Afvallen, maar dat is een constant voornemen. Dus eigenlijk ook voor het komende jaar.
|
Mijn nieuwe jaar begint pas op 3 mei. :|
|
eh, meer aan school doen, maar dat voornemen heb ik een aantal maanden. :bloos:
|
(nog meer) weer afvallen
bikkelen voor school, met oa een stage regelen. |
Die heb ik niet, als ik iets aan mijn gedrag of leven wil veranderen doe ik dat, onafhankelijk van de positie van de aarde ten opzichte van de zon.
|
Ik doe niet aan voornemens.
|
het verleden achter me laten en opnieuw beginnen (y)
|
meer lol, meer sex, meer sociale contacten(nog meer :eek:)
Mja, heb eigenlijk geen nieuwjaarsvoornemens, ik ben altijd wel iets voornemens |
Niets. Ja, ik wil m'n P en m'n rijbewijs halen, maar dat zijn niet perse 'goede voornemens' voor 2006.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Weer meer gaan bewegen, want dat is er de laatste tijd wel behoorlijk bij in geschoten.
De relatie van mij en mijn vriend opfleuren. Een goed contact onderhouden met mn biologische vader. Een verstandige en goede studiekeuze maken. Meer het positieve benadrukken zodat deze mij opvallen (en me dus niet alleen op het negatieve focussen). |
Afstuderen denk ik :p
|
Citaat:
|
Tief op met je voornemens.
|
hmm :rolleyes: waarom denk ik dat een jaar geen stress met mijn stiefmoeder never nooit niet gaat lukken? :p
|
- Het eerste jaar van mijn studie succesvol afronden
- Mijn propedeuse halen - Een kamer vinden - Proffessionele hulp zoeken - Een sociaal leven opbouwen. |
Rijbewijs halen misschien, maar ik doe niet aan goede voornemens.
|
Ik neem me elke dag voor beter te gaan studeren, te streven naar goede cijfers en nieuwe kennis. Dus dat wordt ook mijn voornemen voor 2006. Daarnaast wil ik meer met vrienden gaan doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |