![]() |
In Flames en Sepultura @ effenaar in eindhoven 21-03-06
Wie o wie gaat er heen.
De prijs is trouwens 22,50 geloof ik |
Ben sinds een paar weken wat In Flames aan t luisteren en klikt wel lekker. Alleen jammer van Sepultura.... Die hebben na t vertrek van Max vrij weinig leuks gemaakt geloof ik.
|
Citaat:
|
Wanneer gaat het in de vvk?
|
denk het wel, In Flames (y)
|
Naar In Flames heb ik zo nu en dan wel oor. Maar 22,50 is te veel van het goede.
|
bullet the blue sky!
|
In Flames overigens dit jaar al gezien , en sepultura is niet zo boeiend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pff, waarom in Eindhoven ;(
|
Klopt, waarom niet in Hilversum ofzo :cool:
|
Heb ik In Flames niet vorig jaar op Graspop gezien? Ik weet het niet meer, maar als ze er waren vond ik het blijkbaar niet boeiend genoeg.
Sepultura wil ik nog wel eens zien, maar er is meer nodig om mijn reet naar Eindhoven te krijgen. |
Citaat:
|
Godverdomme :mad:
Komen ze eindelijk weer es, ben ik er niet :mad: |
IN FLAMES!!
Die show op graspop was zó, zó gaaf, dat moet ik gewoon nog eens meemaken. En ze speelden nog redelijk wat oude nummers toen. Sepultura vind ik niet zo boeiend. |
Citaat:
|
Jep (Y)
|
eindhovuh (n)
|
Citaat:
Vette show was dat, Antrhax. |
Ik doe alles in mijn macht om te komen, en als er in februarie nog kaartjes zijn ga ik naar In Flames.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heeft iemand een internet site voor me waar alle info opstaat...
Kdnek dat ik wel ga in flames was donders coowl op graspop en wil ze nog wel een keer zien. |
De donders coole Effenaar site natuurlijk:
http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=233 |
owk dan haha bedankt he :D (y)
|
Kansje dat ze ook in Patronaat komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kaartjes zijn binnen :)
|
Citaat:
|
waarschijnlijk gratis aanwezig whoohoo :cool:
|
:D En ik maar schelden dat ik er niet zou zijn omdat ik stage loop in Chicago.. krijg ik net een mailtje:
HOUSE OF BLUES PRESENTS IN FLAMES WITH TRIVIUM, DEVILDRIVER, AND ZAO February 12th 2006 Uitverkocht, maar met de vraag of ik mee wil.. :cool: |
C&P ander topic:
het was wel gaaf. Jammer dat Dagoba om 19:45 moest beginnen ipv 20:00, dus de zaal liep pas n beetje vol toen ze klaar waren. Die band verdiend beter. Strak als een tierelier. Sepultura was echt vet, jammer dat ze maar 50 min / uurtje speelden. Petje af voor invaldrummer Roy Mayorga die in 7 dagen tijd 22 nummers heeft geleerd en ze speelt alsof ie ze zelf geschreven heeft. In flames..mjah. Ik vond het wel leuk maar ik heb ze beter gezien. Speelden wat minder strak dan voorgaande bands en volgens mij had Anders al een flinke hoeveelheid alcohol op. Wel aardige setlist en leuk vuurwerk etc. |
kvond sepultura echt tegenvallen, er waren maar 3 nummers die ik echt goed vond klinken...
In Flames was echt vet, goeie (licht!)-show enzo... dagoba niet gezien , ik kwam net binnen en 5 minuten later begon sepultura... |
Citaat:
Ben ik het wel mee eens, op GMM05 speelden ze beter imo. En om Anders te citeren: "I've been feeling the herbs all day!", dus ik denk dat die vent eerder teringstoned dan ketzat was ;) |
Citaat:
|
ik stond vooraan precies in het midde tegen het hek en ik kon alles prima verstaan.. wel bloedheet met dat vuurgedoe.. dit is de eerste keer dat ik In Flames live zie maar ik vond ze echt geniaal!
ik vond sepultura wat minder maar kon misschien gewoon niet op tegen de show van In Flames.. echt top (y) |
Speelden ze nog een beetje fatsoenlijk oud werk? Pre Clayman that is.
|
Sepultura
01. Dark Wood of Error 02. Refuse/Resist 03. Dead Embryonic Cells 04. Convicted in Life 05. False 06. Territory 07. Troops of Doom 08. Buried Words 09. Choke 10. Beneath the Remains 11. Apes of God 12. Breed Apart 13. Arise 14. Roots Bloody Roots In Flames intro: Your Bedtimestory is scaring everyone (excerpt) 01. Pinball Map 02. Leeches 03. System 04. Trigger 05. Insipid 2000 06. Colony 07. Behind space 08. Crawling through knifes 09. Black & White 10. Take this Life 11. Come Clarity 12. Scream 13. Cloud connected 14. Drifter 15. Moonshield 16. Episode 666 17. Only for the weak 18. Vacuum 19. The Quiet Place 20. Touch of red 21. My sweet shadow |
Hm, wel redelijke mix opzich, al komen The Jester Race en Whoracle er wel erg bekaaid af.
|
tja je kan niet bezig blijven met ouwe shit.
|
Nee, ik zou zeggen 1 minder van de nieuwe en Reroute en daarvoor in de plaats Jotun en Artifacts Of The Black Rain (y)
|
Mwa, niet echt nodig, ik vond de mix juist wel fatsoenlijk zo.
Trouwens écht gaaf dat ze Behind Space speelden (y) |
Die spelen ze altijd.
|
Citaat:
Oud materiaal is meer boeiend, mijns inziens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |