![]() |
zij dansten
zij sprongen zij zongen het leven was één groot feest vaak blies hij bellen vol kleur en glans vol luchtigheid zij speelden daar dan mee op een dag prikte zij een bel door hij blies direct een nieuwe een nieuwe grote zeepbel en nog een en nog een al die bellen het hielp niet zij had de deur achter haar al gesloten en hij blies en hij blies maar de bellen spatten vreugdeloos op de grond mm... ik vind de vorm van het gedicht nog niet af, het zijn eigenlijk een paar dingen die ik eerst als verhaal geschreven heb, en nu in dichtvorm probeer te zetten. Ik wil graag tips, want het is echt heel belangrijk, en juist deze zinnen moeten er in voor komen, het is zeg maar een antwoord op een ander gedicht... bla.. allemaal kut :( Nou ja, geef me maar een idee want alleen met mijn mama kom ik er ook niet uit... liefs, nic |
wel een aardig dichtje, wel orgineel:)....
Wat betreft de vorm, ik heb zo evn geen idee Grammaticafout: Zij had de deur achter HAAR al gesloten;) xxxxx Mariamne |
gossie, bedankt!! ik moet er inderdaad echt geen taalfouten in hebben, ik verbeter de zijne juist altijd, hihi
geen tips over vorm? ik wil echt iets subliems hebben.. liefs, nic |
ik vind de vergelijking met bellen wel mooi...
de vorm is niet echt constant, jeetje, k heb ook weinig verstand van vorm... |
hmm... bedankt, ik heb er niets meer aan gedaan, maar ik heb hem wel gewoon opgestuurd, nu is het wachten op de reactie.. wel spannend, want ik heb er volgens mij niet zulk heel aardige dingen bijgezet... ben nu weer bezig aan iets nieuws, ja weer over hem ja... zal t binnenkort eens posten
liefs, nic |
De titel sprak me aan...lekker lcuthig...
maar dit zelf vind ik neit veel...ik denk dat prima uitgelegd wordt waarom hierboven... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |