![]() |
Gehandicapte vrouw vermoordde hondje zelf
Gehandicapte vrouw wurgde hond zelf
De 49-jarige gehandicapte vrouw die zei dat haar hondje door twee jongeren was gewurgd, heeft dat verhaal verzonnen. Aangifte Dat meldt het Openbaar Ministerie. Ze deed in november aangifte van beroving en mishandeling. Nu blijkt dat ze zelf verantwoordelijk is voor de dood van haar dier. De vrouw heeft psychische moeilijkheden, zegt het OM. Riem De vrouw zei dat de jongeren geld van haar wilden. Ze mishandelden haar toen ze niets bleek te hebben. Ze zouden het hondje aan zijn riem aan een hek hebben gehangen. Het OM weet nog niet of de vrouw wordt vervolgd. Bron --- Geert Wilders had nog wel 10000 euro uitgeloofd voor de tip die leidde tot de aanhouding van de daders. Bovendien stelde hij Kamervragen over dit onderwerp aan Balkenende. En de Dierenbescherming had ook een beloning uitgeloofd. Wat een stelletje amateurs toch, vooral die Wilders. |
Het bewijst des te meer wat voor populist Wilders eigenlijk is.
|
Hahahahahahahahahaha. :D :D
En dit artikel staat nu voor de derde keer op het forum, maar maakt niet uit. Het blijft een 'leuk' stuntje. |
10.000 euro voor het OM en een slotje voor deze thread? :)
|
Krijgt OM nou die 10k of wat?
|
Citaat:
Slotje enzo. |
Citaat:
|
Ja, als die 10k was uitgeloofd voor de gever van de tip die leidde tot de aanhouding dan moet die vrouw het zelf krijgen natuurlijk.
|
Het past niet helemaal in mijn straatje, maar gaan we niet 'de verkeerde kant op in dit land'? Daarmee bedoel ik vooral de overspannen media-aandacht destijds na de dood van het hondje en de manier waarop publieke personen zich bemoeien met incidenten, zoals prins Bernard destijds met een aantal supermarktmedewerkers en nu Wilders met de dood van het hondje.
|
Citaat:
En waar is dat slotje nou? |
Citaat:
Waarom slotje? We kunnen hier toch ons 'ongenoegen' lekker uiten over alles wat scheef zit? (a) |
Citaat:
|
Het is maar goed dat de Partij van de Dieren nog niet in het parlement vertegenwoordigd is.
Straks komt er nog een maatschappelijke discussie over de vraag of gehandicapten ook huisdieren mogen houden. (met een kinderwens kunnen ze tegenwoordig al helemaal niet aankomen) :| |
:D Humor :D
|
Citaat:
|
Die Wilders moet die 10000 euro lekker zelf houden, en een goede kapper zoeken.
Hopelijk verlost die hem van zijn wilde haren zodat de arme man zich de volgende keer in weet te houden in plaats van zijn mondje te roeren. |
Citaat:
Maar valt er in ieder geval weer wat te lachen. |
Ik vond het echt erg om dit te horen. Ik vond het zo'n zielig verhaal, dacht echt: die mevrouw had alleen dat hondje nog om van te houden, en dat is nu vermoord.
Wat een ziek wijf (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk idd dat deze vrouw 'ziek' is... :( |
media.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar wel gaar enzo (n) |
Citaat: