![]() |
Ik was op zoek naar drivers voor mijn race stuur, en kwam de volgende tekst tegen. het is, in mijn ogen een slavische taal, weet niet welke. Maar kan iemand mij zeggen of er in dit stukje iets wordt gezegd over de drivers van het ding en zo nee, wat ik dan moet doen.
Instalacja: Windows 95/98 1. Przy wyłączony komputerze włóż wtyczkę do odpowiedniego portu. 2. Włącz komputer i przejdź do instalacji. 3. Klikając “Start” wybierz “Ustawienia”, zaznacz “Panel Sterowania”. 4. W grupie “Kontrolery gry” z listy wybierz 2 osiowy joystick z czterema przyciskami. 5. Klikanij “OK”. Upewnij się, że wybrany joystick pokazuje się na ekranie. 6. Kliknij “Ogólne” w aktywnym oknie - wybierz “Kalibrację”. 7. Upewnij się, że kierownica jest centralnie ustawiona i sprawdź czy pedały nie są wciśnięte. 8. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie do momentu aż pojawi się komunikat: “Kalibracja została zakończona pomyślnie” edit: ik zie nu dat het behoorlijk onleesbaar wordt, het origineel staat hier |
Pools dus..
even vertalen -als je computer uitstaat steek de stekker in de overeenkomstige poort -steek je pc aan en ga naar de installatie -Klik Start=>Instellingen=>configuratiescherm en klik op spelbesturingen -kies joystick met 2 assen en vier knoppen -Klik op op OK. Controleer dat de gekozen joystick wordt getoond op het scherm -Klik op "Algemeen" of misschien eigenschappen, want ik zie alleen dat staan bij mij, maar letterlijk is het 'algemeen' in het actief venster en kies 'Kalibraties' of zoiets -Controleer dat het stuur in het midden staat en geen van de pedalen ingeduwd is -Volg vervolgens de instructies op het scherm totdat je een melding ziet dat de 'Kalibratie succesvol was voltooid' |
Ja, je herkent het pools aan de w's, c's en zetten :)
(andere Slavische talen hebben dat niet) |
Whaaa echt superkoel als je dat kan lezen/spreken/verstaan!!! *jaloers*
|
Citaat:
maar ook veel aan de klanken die enkel het Pools heeft : cz, sz, dz, ... Ik ben daar geboren vandaar dak ook Pools spreek |
keeej!! (y) dankjewel!!! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |