![]() |
Aan Z
Toen ik Aan Z hoorde van Brainpower moest ik meteen aan enkele nummers van Busta Rhymes denken, die zijn qua rap en snelheid en stijl ongeveer hetzelfde. Weten jullie ongeveer welke nummers ik bedoel?
Verder wil ik nog even kwijt dat Verschil moet er zijn wel errug lekker is!! Inderdaad wel enkele mindere nummers, maar de rest is zwaar goed!! Bedankt en de mazzel! |
dat zijn er genoeg en niet alleen van busta rhymes
ga gewoon zijn cds luisteren Rat |
Luister Dan heeft ook wel wat weg van Busta, maar ik vind Busta ook niet echt een vette artiest ofzow...
Cd klinkt wel grappig, sommige genieuze woordspelingen, paar vette beats, en dat was het wel... De Premiere, Luister Dan, Alles Of Niets en Aan Z zijn in mijn ogen de enige rlxde songs... |
Eej Rat, bedankt voor de TIPS he!! ;) Ik zal al zijn cd's gaan luisteren en die andere die je bedoelde ook...
|
Ik hoorde idd een nummer dat heel erg op hem leek. Weet niet meer echt titel van het nummer ook niet die van busta maar was eloof ik die single na fire it up
|
ik heb het album geluisterd toen we terug kwamen van Wu-Tang en ik vond er niet zoveel aan op een paar na dan...
|
Citaat:
vind maar 3 nummers echt "oke" |
qua tempo enzo moest ik aan twista denken, nieuwe cd van brain is best wel vet ja :).....brain sirene is (y) evenals aan z ja....en natuurlijk de premiere ;)
|
busta rhymes vind ik ook niet echt speciaaal ;) .. sommige nummers zijn wel okie
|
lijkt meer op Bonethugs -N- Harmony
|
Lijkt me niet dat de BTNH zo'n snelle muziek/rap hebben gemaakt...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |