![]() |
Gelukkig nieuwjaar- maar hoe lang?
Tot hoe lang wens jij mensen een gelukkig nieuwjaar? Stop jij al met een gelukkig nieuwjaar wensen nadat je het op je kerstkaarten hebt gekrabbeld, vind jij t/m 3 januari mooi, of kan jij in je enthousiasme weken door gaan?
Ik wens mensen een gelukkig nieuwjaar in de eerste dagen na oud en nieuw. Daarna vind ik het allemaal wel weer mooi geweest. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, het hangt ervan af wie ik wel/ niet zie in deze periode. |
Citaat:
|
Ik geloof dat ik het in de nacht van 1 januari tegen iedereen roep en daarna vind ik het wel weer genoeg. Als mensen het tegen mij zeggen zeg ik het nog wel terug.
|
Citaat:
|
Iedereen die ik mag en zie krijgt een gelukkig nieuwjaar toegewenst. Soms ben ik in december nog bezig.
|
Alleen tussen twaalf en één uur 's nachts op één januari, daarna is het wel best.
|
Om klokslag twaalf uur wens ik iedereen in mijn nabije omgeving een gelukkig nieuwjaar, daarna vergeet ik dat weer te zeggen als ik iemand tegenkom en dan zeg ik het alleen als diegene het tegen mij zegt. :)
|
Totdat ik weer naar school ga en daar de mensen die ik na oud&nieuw nog niet heb gezien het nog even toewens. :p
|
Ik wens ze gelukkig nieuwjaar als ik ze de eerste keer van het nieuwe jaar weer zie. Tot ongeveer een week of zo, daarna vind ik het wel welletjes geweest. ;)
Maar meestal SMS ik iedereen in de nacht van Oud op Nieuw. :) |
Met 1 januari en daarna vind ik het wel welletjes. Of diegene moet heel lief zijn. :) :bloos:
|
Die nacht, enkele mensen nog de dagen erna.
|
Citaat:
|
Ikzelf wens mensen alleen op één januari nog een gelukkig nieuw jaar, maar heel veel mensen gaan nog weken door en dan wens ik ze natuurlijk van hetzelfde;)
|
Mijn vakantie eindigt 8 januari of zo, dus dan wil ik ook nog wel wat mensen gelukkig nieuwjaar wensen. In januari vind ik het nog wel leuk, maar in februari hoeft het van mij niet meer. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |