![]() |
Black Lips
http://www.intheredrecords.com/media...klipsrocks.jpg
Revival-rock/garage de gekste met Black Lips. Schijnbaar een van de beruchtse bandjes die Amerika afstruint. Klinkt erg lekker weg! Ik zag net dat hun Let It Bloom op VPRO's luisterpaal staat dus, ik zou zeggen, spui uw hooggewaardeerde mening. Ik ben benieuwd. nog een mp'tje: Black Lips - Juvenile Het verbaasde me dat er nog geen topic over was. Voor een representatief beeld kan je trouwens best het hele album op de luisterpaal beluisteren. Wie digt ze (niet)? |
foto oogt ietswat amateuristisch
die tjappie links is wel geniaal trouwens |
Citaat:
|
Ik wil alleen even weten welke de zanger is. Help me out!
|
concert was vet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oogvocht
tenenkaas :confused: ik zal het morgen checken, want nu ben ik liars aan het luisteren. |
Black Lips zijn oké!
Live wel gaaf, vooral wanneer de pik uit de broek gaat en er hevig gepist wordt. Maar af en toe vliegen er ook wat andere wilde bewegingen vanaf. |
Silent enigma wist het al als derde te vermelden.
Nugoed, zet verdomme Liars af, dit is echt wel de moeite waard. Dat dampende sixties-sfeertje met die storende gitaren, die krakende kwaliteit. Je wilt gewoon spontaan strippen en vrije liefde prediken om dan door te hossen naar een optreden van een nieuw bandje dat Velvet Underground noemt. |
Citaat:
|
heel gek, maar ik merk op dat steeds wanneer je iemand wilt aanmoedigen tot een daad, dit averecht werkt.
als ik liars luister luister ik liars. ik check het morgen. |
Citaat:
|
Die eennalinker is leuker, toch. Droge bandnaam, houden ze van seks met negerinnen ?
|
Citaat:
Mja je hoort er vanalles in. Van The Beatles tot de 13th Floor Elevators (en ik geloof zelfs Jacques Dutronc, 4de nummer toch?) |
Zelfs !
|
Citaat:
|
Intro van vijfde track / Fly Pan Amesque, niewaar ?
|
Citaat:
|
heb het een tijd terug op de luisterpaal beluisterd.
klinkt best ok. |
Citaat:
|
ik vind het wel tof, maar niet geweldig, zitten wel aardige nummers tussen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: