![]() |
Wat is mooi van Sonata Arctica
Ik ken nu enkele nrs van ze, sommige heel mooi, maar sommige ook helemaal niks. Wat zijn nou de echt mooie nrs.
Ik vind dze heel mooi: Tallulah Last Drop Falls Replica Sing in Silence Shy The End of this Chapter Dus zeg maar de wat minder snelle en wat rustigere nrs. Nrs zoals Wolf&Raven en Destruction Preventer vind ik TE hard en snel... |
Letter to dana
Mary-Lou (Acoustic Version) Fullmoon The Wind Beneath My Wings (Bette Midler Cover) My Land (y) |
Citaat:
|
hard&snel is goed.. zoals Wolf&Raven
ik heb Silence maar ik ken de tracklist niet uit mijn kop :o |
Citaat:
Van Silence heb ik de meeste nrs denk ik wel...ik wilde eigenlijk wat weten over de andere cds... |
Citaat:
En misschien vind je "Power of One" ook mooi. Maar die is ook niet echt sloom. Ik zou gewoon al hun nummers downloaden :). |
Citaat:
*gaat nu My Land luisteren* Tnx |
My land is idd net iets te...Wind beneath my wings is wel :cool:
|
Fullmoon is de beste
en lettre to dana ook wel :cool: |
Sonata Arctica heerscht nou eenmaal.....
the end of this chapter!! :D ach ja.... alles eigenlijk wel :) |
Letter to dana (alhoewel dat meer herinneringen zijn)
My land The power of one (het einde heeft wel wat moois) zoveel eigenlijk :) |
Ik vind persoonlijk juist de mix tussen beuknummers en balads wel leuk bij sonata, ze laten je inslapen met een rustig gevoelig nummer en daarna breekt de hel los.
Maar rustige nummers, tja, die zijn allemaal al wel genoemd in dit topic. |
Ja, dat vind ik ook. De afwisseling is echt goed.
Maare: -Komt er nog ooit een nieuwe CD van hun? Zo ja, wanneer? & Welke is beter: Mary-Lou (Acoustic Version) of Mary-Lou (Normal Version) San Sebastian (1e) of San Sebastian (Revisited) Full Moon (Lange) of Full Moon (Korte) ? |
er zou een live album komen, maar die laat wel op zich wachten zeg :confused:
|
hmm om maar even ouwe topics uit de sloot te halen
dat live album...ehm iets in tokyo ofzo vind ik een beetje tegenvallen.. maarre de nieuwe cd hebk eergister gedownload! goafheid (y) http://www.sonataarctica.com/graphic/WHGcover.jpg RELEASE DATES: Japan - 21st-Feb-2003 Rest of the World - 17th-Mar-2003 :D |
waar heb je em vandaan kerel?
|
legion fxp
|
wel een bruut hoesje (y)
|
hunden, omhoog
|
nieuwe cd heerscht!!
|
damn right
|