![]() |
Zou jij willen emigreren?En zo ja, waarheen?
Vertel!
Ik zou wel in Duitsland, Engeland, Italie of de Verenigde Staten willen wonen. Of ergens anders. |
Ja, maar waar is elke keer wat anders.
Gelukkig bestaat er in het buitenland studeren (y) |
Italië of Nippon Koku :)
|
Ik zei vroeger altijd Nederland, maar laat me nu maar gewoon zitten waar ik zit.
|
Nee, emigreren is voor stakkers.
Maar tegen een vakantiehuisje in de VS, Frankrijk, Italië of ergens in de bergen heb ik geen bezwaar. :) |
Groot Brittannië of Ierland graag :) (y)
|
Ja, zou ik helemaal geen moeite mee hebben! Waar naartoe weet ik nog niet echt, als het maar warm is :)
En ik wil ook zeker een tijd in Afrika wonen, maar niet voor altijd denk ik. |
Jaa heel graag
richting VS, spanje of kroatie. |
Nee, eigenlijk niet.
|
Nieuw Zeeland. Ik ga er over een jaar in ieder geval voor een jaar naartoe, daarna zien we wel verder :)
|
Op zich vind ik Zuid-Oost Brabant geweldig:bloos:
Maar ik zou best in Noorwegen of Zweden willen wonen, ja:) |
Jaaa, Nieuw Zeeland of anders Australië. En als dat niet kan boeit het me nog niet waarheen, emigreren zal ik! (y)
|
Ja, Marokko of Egypte.
Maar ik heb het hier ook aardig naar mijn zin hoor :) |
Ja, ik wil in veel landen huizen hebben en dan om de paar maanden van land wisselen.
|
Ja. Egypte of Dubai.
|
Emigreren vind ik nogal drastisch, maar ik zou best een (paar) jaar in Japan willen wonen en werken. Dat is zelfs meer dan een wilde droom, ik ambieër niet voor niets bij een kantoor te werken dat een vestiging in Tokyo heeft.
|
Emigreren zou ik naar Frankrijk willen, maar een paar jaar Japan, zoals nare staat ook op de planning
|
Ik zou ook wel in het buitenland willen wonen en werken. Canada, VS, Australie en nieuw zeeland zijn favoriet. Heb ooit 5 maanden in Zuid Frankrijk gewerkt en dat is ook goed bevallen.
|
Naar Maui Hawaii!
Zon, Zee en Wind! :cool: |
nee, ik wil niet emigreren, maar als het toch moest, naar Duitsland ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar een islamitisch land iig met niet een niet al te kapitalistisch systeem waar mensen vooral willen zijn ipv te hebben , mooie landschappen...
|
Citaat:
Om het voorbeeld van S. aan te halen: in Dubai zie je dat zodra sjeiks geld hebben, het wordt uitgegeven aan megalomane projecten (opspuiten van palmboom-vormige eilanden in zee, aanleggen van vakantieparadijzen etc.) Ook in andere islamitische landen zie je dat de bovenlaag met geld alle dingen doet die allah verboden heeft: moderne nachtclubs, lang stappen, drinken, seks, et cetera. Hartstikke mondain allemaal. Het zijn de sloebers die op figuren als Ahmadinejad stemmen, omdat ze niets anders hebben dan hun geloof. En in het westen ziet men dat als nobel, terwijl het in feite pure noodzaak is. |
Citaat:
Ik zei niet dat een islamitisch land per defin. niet kapit. is of niet hebberig. Kzei alleen dat ik naar een islam. land wilde emigreren, het liefst een waar ze niet zo kapit. zijn zoals bv in de VAE. Trouwens armoede komt overal voor. Is het niet dat er al een aantal daklozen gestorven zijn door de kou? maargoed. Mijn post was niet de bedoeling om een discussie te starten, noch om te laten blijken dat het westen kapital. is. |
Citaat:
Citaat:
Mijn moeder is daar natuurlijk 'allochtoon' maar zoals zij, en de mensen in haar buurt (ook allemaal buitenlanders) worden behandeld door de plaatselijke bevolking, krijg ik de neiging om ook meteen mijn koffers te pakken. Het is dat mijn vader nu nog zo tegenwerkt, anders wist ik het wel. |
Maleisie lijkt me trouwens ook een leuk land.
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Maleisie lijkt me niks :p |
Tenminste iemand die echt leest wat ik schrijf :p
Ik denk S., dat mensen die langs elkaar heen lopen de stadsmensen zijn. Je hoeft hier even naar het platteland te gaan of dorpjes in Vlaanderen/Wallonië of je ziet het verschil al duidelijk (y) Het maatschappelijk leven hier is complex en onoverzichtelijk. |
Citaat:
(y) http://troop26kuwait.tripod.com/grap...waittowers.jpg |
Jaaaaa Maleeeeeeeisie!!! maar dan ergens ver van de grote steden ofzo (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, en ik ga ook, komende augustus, naar Spanje . :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Suriname
|
Citaat:
prachtig land leuke mensjes (y) |
Nee. Veel landen zijn leuk voor vakantie (en daar ben ik dan wel weer voor) maar niet om te wonen. Definitief hier weg zou ik echt niet willen.
|
Citaat:
Ga je mee? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee. I <3 België.
|
Nee.
|
Citaat:
vóór juli kan helaas niet :( |
misschien ooit :)
|
Verenigd Koninkrijk, Estland, Finland, Japan of Zwitserland lijken me wel aanlokkelijke plaatsen. Maar ik blijf maar in Nederland denk ik. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |