![]() |
Ik ben ziek :( wie nog meer?
Dinsdag werd ik ziek maar ik bleef zolang mogelijk op school... maar ik ging toch na het 6e naar huis ook al moest ik nog maar 2 uurtjes...
Woensdag ging ik het eerste weer naar school want ik dacht dat ik gewoon weer beter was maar meteen na het eerste ging ik naar huis want ik was kotsmisselijk en had super buikpijn! Ik heb gelukkig niet overgegeven want daar kan ik niet tegen ik moest wel telkens kokhalzen... Ik heb de hele dag geslapen en helemaal niks gegeten behalve 2 glazen water gedronken. In de avond sliep ik ook weer tot een half uur geleden... Ik voel me nu een stuk beter maar heel zwak. Ik heb heel erge keelpijn en ben zelfs afgevallen omdat ik niks had gegeten:p |
Ik ben ook ziek thuis. Niet leuk. :(
|
*zieke meldt zich*
|
Zielig hoor :rolleyes: Ik ben ook ziek en het gaat vanzelf wel over, dus persoonlijk vind ik dit een onzin topic.
Buiten het feit dat er ook mensen zijn die elke dag ziek zijn, die hoor je toch ook niet klagen? |
Beetje verkouden en erge last van m'n neus (doet pijn :| ), beetje keelpijn, kleine verhoging. Maar dat is allemaal te danken aan Pfeiffer, denk ik. Ik ben wel erg vrolijk, dus wat dat betreft heb ik nergens last van :)
|
Ik ben ook ziek, der heerst wat :(
|
alleen vrouwen die ziek zijn ofzo :P
nja ik ben niet ziek, magoe dook niet zovele last van als iedereen in mijn omgeving de griep krijgt wordt ik gewoon ff verkouden :P |
Werd afgelopen maandag ziek. Buikgriep en kotsmisselijk. Is nu gelukkig weer over. En ik kreeg ook geen hap door mijn keel...
|
Citaat:
|
had maandag en dinsdag keelpijn.
wel gewoon gaan werken. nu is de keelpijn over en ben ik verkouden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekkere discussiewaarde ook.
|
|
Ik ben ook ziek. Griep.
|
|
Ik ben verkouden.:(:s
|
Citaat:
|
Citaat:
fantje. :cool: nuttigheid: olafant hier heeft buikpijn en zit in japan, dat is ook niet cool! |
Ik ben zo gezond als maar kan.
|
Ik niet.
|
Ziek :(
Het begon Woensdagavond een beetje maar donderdag tijdens werk begon ik het pas echt te merken. Eerder naar huis gegaan en de volgende dag (gister dus) ziek gemeld. Vandaag ga ik ook niet werken denk ik. Mijn baas zal het niet leuk vinden met die kerstdrukte, maar ik zit er ook niet op te wachten! Ik kan niks eten, mijn maag is overstuur, hoofdpijnen, zwak gevoel en vaak naar de wc (voor niks of bijna niks). En ik ga vanavond naar mijn meisje in verweggistan, maar ik zie niet hoe ik die treinreis ga overleven :( En alleen met kerst is toch ook niet alles. |
Ik ben beter! :cool: (y)
|
Sorry, wat mij betreft een onzintopic. Gesloten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |