![]() |
Welke kleurversiering moet een kerstboom hebben?
Ik vind zilver. :)
|
Eigenlijk moeten er echte kaarsjes in en alleen een gouden ster op. (y)
|
Citaat:
|
wij hebben rood/zilver :)
|
Citaat:
|
Oh maar dan moet er natuurlijk wel een emmer water naast, net als vroegah, voor als de boel in de hens vliegt. :)
|
paars natuurlijk :o
|
Geen, laat dat ding lekker in 't bos staan.
|
Ik heb paars en roze en groen en zilver en goud en een beetje rood. Mja, mijn boom is zo gaaf.
|
wij hebben allerlei roodtinten
|
Citaat:
Ik heb rood- en zilverkleurige versiering. De boom staat alleen niet dit jaar, want we zijn aan het klussen enzo. |
zilver en paars!
|
Zilver
|
allerlei kleurtjes! gewoon van alles.....
|
Zilver en rood
|
Rood: blinkend en mat :)
|
Maakt me niets uit, ik wil geen kerstboom.
|
Wit licht, rode en gouden kerstballen.
Dat MOET! |
Citaat:
|
Zilver! :)
|
Alle kleurtjes! Dat hadden wij thuis altijd. (nou ja nu heeft mijn moeder dat nog steeds hoor!).
- iedereen "schikt'' altijd van onze kerstboom :D- |
Monochrome kerstbomen zuigen. Foute kitsch. Een kerstboom moet zo veel mogelijk kleuren hebben.
|
rode ballen (wij hebben zelfs twee snoopy-kerstballen. Vroeger waren het er tien, maar de andere acht zijn in de loop der jaren stukgevallen)
|
Dit jaar is het wit, maar we hebben ook een doos met goud, zilver en bruine tinten denk ik.
|
gewoon elk jaar iets anders
|
Ik hou van veel kleurtjes :o
Blauw, rood, zilver, alles door elkaar :cool: (y) |
Citaat:
|
Wij hebben goude ballen, allerlei tinten. Maar we hebben dan ook een beetje gele lichtjes dus dat is heel mooi.
|
Bij ons hangt de boom vol met alle kleuren van de regenboog, van rood tot zilver en van paars tot blauw. Vind ik het leukste :) Niet zo saai twee kleuren of zelfs maar één zoals sommige mensen hebben.. :s
|
Moeten is een groot woord natuurlijk, maar ik vind goud en rood altijd erg mooi bij elkaar.
|
wij hebben zilver en blauw
|
Die van ons is zilver. Als ik het voor het zeggen had, was het goud en rood (y)
|
Rood en goud, of elk jaar iets anders.
|
Rood, goud, zilver, maakt mij niet zoveel uit. :)
|
Wij hebben blauwgroenige ballen. De één net iets donkerder/lichter/blauwer/groener/doorzichtiger/glimmender/doffer dan de ander. Maar wel allemaal van dezelfde serie
|
Zilver of rood vind ik erg mooi maar blauw met goud kan ook mooi zijn.
|
Citaat:
|
Dat maakt niet veel uit, zolang verlichting/slingers/kerstballen maar bij elkaar passen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |