![]() |
Welke kleur zou een kat of poes moeten hebben?
Ik vind zwart met wit en dan nog een beetje bruin :o
|
een rooie met wit, da vin'k 't mooiste..
|
wit met zwart en goudbeigebruinig :) zoals mijn poes nu :)
|
Ik vind die grijze met streepjes heel mooi (cypers), of pikzwarte met groene ogen :)
|
knalrood
|
Als 'ie maar lief is kan het mij niet zoveel schelen.
Onze katten zijn rood, en rood met wit. |
Zo'n ouderwetse oma-lapjeskat! Beetje bruin, beetje zwart, beetje wit, en beetje rood... :D
|
Niets moet. Of een kat lief is maakt qua kleur niets uit. :)
Ik heb een grijze cyperse en een schildpad kat. :) Rood vind ik ook (y), maar mijn man niet zo en we hebben er nu ook al twee. :) |
We hebben nu een rode en een rood-witte. Vooral die rode vind ik erg mooi, omdat het ook nog een een vrij grote slanke poes is.
Hiervoor hadden we een cyperse en die vond ik ook mooi. Maakt mij verder eigenlijk weinig uit, zolang ze idd maar lief zijn. |
Paars.
http://www7.stenaline.no/upload/atta...97/eek_cat.gif Nee, maar serieus...ik vind eigenlijk geen enkele kleur lelijk of er bovenuit steken. |
Ik hou van slanke katten, en dan chocoladebruin, of diepgrijs, of helemaal zwart :o
|
Citaat:
|
Dat ligt aan de kat, natuurlijk. Ik heb laatst een prachtige donkergrijze gezien die écht blauw glansde en daarbij blauwe ogen had, dat was heel tof. Verder ben ik fan van rode katten, omdat rood nou eenmaal tof is. En de kleuren die sommige siamezen hebben.
|
Ik heb een vet sexy rooie kater. geen wit vlekje te bespeuren (h)
hij is echt heel mooi, maar ik vind schildpad ook erg mooi om te zie! |
een rode kater vind ik het leukst en daarom heb ik zo een uitgezocht :)
|
Zwart of cypers of lapjeskat of Siamesig of rood of wit.
|
Wij hebben een rood met witte kater en een zwart-wit-rode lapjeskat en die laaste is echt supermooi. Een lichte Siamees vind ik ook erg mooi.
|
Als het meezit helemaal één kleur. Een helemaal grijze, witte of zwarte kat vind ik gaaf (grijs of wit is het leukst).
|
Rood <3
|
Ik heb totaal niets met katten (vind ze eigenlijk eng:bloos: ), maar zwart is het mooist.
|
De combinatie zwart en wit. Bij voorkeur zwart op de body, met witte pootjes en snuit.
Of gewoon zo'n mooie grijze of rode. |
ik vind alle katjes mooi,maar die een vriend van me heeft is ook erg mooi,dit heeft een luipaarden print,zijn er 6 over de hele wereld ofzo...(weet niet precies hoe hijhet vertelde...)
http://i3.photobucket.com/albums/y89...sikenwilco.jpg zo 1 dus... :p (die kat hey...) |
Hij lijkt op een Bengaal, maar daar zijn er wel meer van dan 6, dus het zal toch wel een andere zijn :o
Bengalen of Oosterse kortharen vind ik echt geweldig :cool: |
Ik vind eigenlijk alle kleuren mooi, behalve zo'n pikzwarte katten.
Het allermooist vind ik een rosse kat met witte plekjes... en blauw ogen zijn ook wel schattig... :) |
Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit, ik vind ze allemaal schattig :o
|
Citaat:
|
Vadsig rood :)
Eigenlijk maakt de kleur me niet zo uit, maar dikke katten vind ik erg gaaf :) |
groen. zodat ie ongemerkt door een grasveld kan lopen
|
Blauw of Lilac bij een brits korthaar, black shaded golden vind ik ook mooi.
Sorrel (wildkleur) bij een somali en abbesijn, (black) silver tabby bij een maine coon. En huis- tuin- en keukenkatten maakt het me niet uit: dat is juist de charme van huis- tuin- en keukenkatten :) |
zalmkleurig
|
Ik wil het garfield model, de vetgemeste rode kater (y)
|
Citaat:
|
Zwart, ik ben toch niet bijgelovig dus dat scheelt weer.
|
rood of cypers. Of helemaal zwart met alleen een wit puntje aan zijn staart, maar dat komt niet zo vaak voor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neongroen :)
|
* cypers
* lapjeskat * zwart/wit |
Toen ik mijn kat af ging halen wist ik nog niet hoe ze eruit zag. Maar het is echt een hele mooie kat: slank,kortharig, spits koppie en helemaal zwart. In het begin zag je nog wel heel licht streepjes op haar vacht zitten als ze in de zon liep. En het maffe is, alleen de uiteinden van de haren zijn zwart. als je de haartjes een beetje aan de kant duwt is ze grijs! maargoed, dat zal wel normaal zijn, maar ik vind mijn kat gewoon heel bijzonder :o :D .
langharige katten vind ik ook altijd heel mooi. Een vriendin had twee hele mooie katten: een zwarte langharige en een witte langharige met blauwe ogen. Maar ik vond het ook best zielig, die beesten waren zo mooi dat ze bang waren dat ze gestolen zouden worden, dus mochten ze alleen maar aan een lijntje in de tuin... |
zwart, volledig.
|
zwart wit.. zoals die van ons :)
|
maakt mij niets uit, maar ik vind witte poezen wel enorm mooi. Britse kortharen, wit <3
Witte dieren zijn alleen (meestal) wat zwakker. Mijn eigen poes is zwart-wit. |
|
Een rode cyperse
Een grijze cyperse Een zwarte Een zwart met witte pootjes en een wit befje (Heb er zelf 2 die er zo uitzien :) ) |
Maakt me niet zo veel uit, maar zwart met blauwe ogen of wit met groene ogen vind ik wel erg mooi.
|
zwart, zwart/wit (yeah), en in sommige gevallen misschien ook rood. gevlekt vind ik in de meeste gevallen niet zo geweldig.
|
Het hangt echt af van wat voor een kat het is. Mijn kat is ondertussen redelijk oud en haar vacht verliest wat glans ( ze is ook heel erg ziek, nieren en zo.... ) en ze wordt grijzig, maar ik moet zeggen dat het erg mooi staat.
|
Is roze ook goed??? :p
orange poesje vinnik mooi en die zwarte met witte zoals Felix de kat |
Zoals een van de katten van mijn vriend, rood, knalrood met een witte bef en witte pootjes... Die kat is echt zo mooi, heb helaas geen foto, maar ik ben echt verliefd op hem (en hij is een echte vrijkop, dus dat komt goed uit :D).
|
zalm kleurig (y) of wit
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12. |