![]() |
welke make-up?
ik ben blond met groene ogen.
weet iemand welke kleur oogschaduw, mascara en lipgloss bij past? groetjes mellie |
Haar verven en kleurlenzen nemen, fuglie :)
|
Citaat:
Ik vind redelijk veel zwarte mascara altijd mooi! Verder met oogschaduw weet ik niet.. |
probeer gewoon wat uit of lees de fancy ofzo (y)
|
lipgloss is :nono:, maar als je dan persee iets op je lippen wilt, doe dan gewoon doorzichtige, verder zal ik mascara doen en geen oogschaduw, want dat hoeft niet meer omdat je al zoveel mascara hebt
|
Citaat:
|
Citaat:
was er vroeger dol op. en waarom is lipgloss :nono: mijns? |
Citaat:
|
Citaat:
[Edit] Misschien dat je hier wat aan hebt. |
Citaat:
maar lipgloss doet me altijd zo denken aan sugababes, :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal maar een poging doen tot serieus reageren.
Bij groene ogen kun je het beste een een beetje een licht oranje/bruin tint gebruiken als oogschaduw. Ook je kohlpotlood zou ik in die tinten houden. Het klinkt misschien een beetje apart, maar oranje tinten laten je ogen groener lijken en dus mooier uitkomen. Lipgloss kun je eindeloos mee variëren, transparant is altijd goed, maar je kunt ook in de oranje(/roze) tinten blijven. |
ik gebruik meestal een roze oogschaduw maar orange is ook een goed idee :) (y)
de kleur van de mascara is zwart. en lipgloss heb ik meestal niet op omdat ik niet wist welke kleur ik moest gebruiken. bedankt voor de tip en als iemand anders nog een tip heeft schrijf dan ff een berichtje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oranje :(
|
volgens mij vooral felle kleuren zijn leuk, of je moet voor de drama look gaan met donker groen en zwart.
lipgloss is altijd t mooiste als t neutraal is, doorzichtig ofzo of met een beetje glans, of de kleur van je lippen anders kan je ook een keertje langs de drogist ofzo gaan want die willen wel kleuradvies geven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die zat!
Je bent eigenlijk helemaal niet zo grappig als je denkt, kom eens met iets gevatters. |
Citaat:
in tegenstelling tot zo een 1 of andere grapjas die uit het niets doos zegt. Nou, haha, lachen :( |
Het is nogal vreemd dat je 4 maanden oude topics gaat uppen, met de intentie om 'grappig' te zijn. :)
Heb je soms net het internet ontdekt ofzo? |
Citaat:
|
Ik zal je dan maar geloven.
En dat andere, ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zzzz Nee KIJK DAN Ik dacht zzzzzzzzzz wat een saai forum Ik heb in alle topics al gereageerd op pagina 1 wat is het hier rustig Dus toen ging ik naar pagina 3 en toen ging ik reageren maar ik had niet verwacht dat de topics op pagina 3 al vier maanden oud waren :)! |
Citaat:
|
Ik weet niet of iedereen ongesteld is, ik ben het iig niet.
|
Ik vind je wel leuk.
cam2cam? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In iedergeval, een glansje is mooi van labello of doorzichtige niet plakkerige gloss. Maar bruin/wit/lichtroze gloss die zo plakt en zo een eng laagje achterlaat is nog al sugababes :eek: |
:|
:| :| :| :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53. |