![]() |
your opinion over thursday?
jep komen op pukkelpop :D
kep wel cd.. maar k ken het nog nie gweldig goed..maar voor zover ik het ken izt wel heel goed! |
het is toch 'your opinion about thrusday' ? :)
maar ok, ik ken ze eigenlijk niet. :D |
Heb een paar mp3tjes, is wel leukig :)
|
ja is wel grappig....er is alleen iets mis met zn stem naar mijn mening...k weet alleen niet precies wat :D
|
Citaat:
en thursday is geweldig !!! echt een vet mooie stem, en heel erg cool gespeeld.... *favo emo band* |
ik vin ze super :)
|
tanks :D k vin ze oowk goed en ik
ga ze ziennn :D |
Ik heb er paar maanden geleden een topic over geopend en toen kende niemand ze blijkbaar.
Laatste cd heet Full Collapse en zang vind ik erg goed, is niet perfect ofzo maar wel emotioneel |
ik heb daar een cdee van ergens op mijn hd maar nog niet beluisterd dacht ik :confused:
|
Zeer goeie band. :)
|
goede band alleen niet zo leuk dat ze Bizarre afgezegd hebben, maar wel naar pukkelpop komen?? :mad:
|
Citaat:
kuchjawillemjijookkuch ik ken de band niet ik zal pogingen doen er iets van te vinden |
Thursday is trouwens weg bij victory (schijnt een klotelabel te zijn), wel goede band, wel emotioneel, lui zien er ook uit als typische 'emo-gastjes'...
Die 1e cd Waiting fik ik deze week eventjes... |
ja Thursday-Waiting-1998-PMS heb ik paar dagen terug nog effe gedowned :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of Victory Records een klote label is kan ik niet beoordelen feit is wel dat ze veel (en dure) promotie doen/maken voor hun bands! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |