![]() |
Golven/Avondschemer
Pratend met jou
Voel ik het golven Van je haren Voel ik de warmte van je stem Pratend met jou Ruik ik de rust in je wezen Kneus ik je hand die ik omklem ----------------------------------------------------------------------- De dageraad brak aan Vergulde parelmoer verlangen En bronsde anonieme klanken Zinderend in avondschemer Helder stormend in het donker Twee compleet verschillende gedichten. Ik wilde ze allebei kwijt op dit forum vandaag. Ik vond ze tussen wat nieuwe werk van mij. Let me know what you think |
Citaat:
Whoei, met deze golf ik gewoon mee:), mooi hoor!, lekker positief dichtje:) ----------------------------------------------------------------------- Citaat:
Twee compleet verschillende gedichten. Ik wilde ze allebei kwijt op dit forum vandaag. Ik vond ze tussen wat nieuwe werk van mij. Let me know what you think |
Ikzelf vind het eerste gedichtje, errug simpel. En ik ben er niet helemaal kapot van. Het einde vind ik alleen wel humoristisch
De tweede is lekker vaag, daar had ik een bui voor. |
[QUOTE]Snow White schreef:
[B]Ikzelf vind het eerste gedichtje, errug simpel. En ik ben er niet helemaal kapot van. Het einde vind ik alleen wel humoristisch Simpel, maar toch leuk te lezen... :o Heb ik een beetje over heen gelezen, het laatste...:D:o:D |
ikke vind ze allebei machtig om te lezen
|
De eerste is simpel en leuk en leest lekker, de tweede klinkt wel mooi enzow maar hij zegt me niezo veel
|
Citaat:
En de tweede is mooi. Magisch... (ik gebruik dat woord altijd bij jou, beschouw het maar als een compliment :)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |