![]() |
RollerCoaster Tycoon
Het leek me wel leuk dat spel weer eens te gaan spelen...is het ook wel :) maar een probleem...ik kan wel saven met het spel maar als ik op load game druk word ik meteen uit het spel gekicked en is het hele spel ook meteen afgesloten. Weet iemand mij te helpen?
Álvá§t ßéÐáñkt |
niemand een idee??? :(
|
Illegale kopie maybe??
Zo ja mischien crackje zoeken en try it again:D |
Citaat:
|
Your welcome
laat me wel ff weten of hij het doet |
Citaat:
|
Je draait zeker onder WinXP?
Heb dit probleem ook. Heb nog geen oplossing gevonden. Het ligt er alleszins niet aan dat het een copy is, is conflict met winxp :mad: heb er ooit ook al eens topic over geopend. zie http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=22968 |
Citaat:
|
ik ben nu voor patches aan het zoeken op hun site...maar geen van alle talen werkt (weet niet welke taal ik heb) terwijl ik heb gekeken welke versie ik heb....ik snap er niets van en hoop echt dat iemand kan helpen
|
Citaat:
|
Citaat:
als je een patch heb, ken je 'm dan maile?? jan_firebolt@hotmail.com ik ben ook (al weken) hard aan het zoeken |
Ik heb dat probleem niet.
Maar ik heb wel iets veeeeeeeel irritanters :mad: Als ik denk data ik heel ver ben. En ik ben ongeveer op 3/4 van alle levels. Als ik hem dan effe opstart wil het nog wel eens zijn dat alle levels weer gelockt zijn. Kan ik weer opnieuw beginnen! DAT is pas irritant Maar ja, ieder z'n fout Stinger |
na veel gedoe doet hij het eindelijk
|
Ik heb dit probleem ook, en het komt dus door winXP. Ik kan wel saven maar geen load game netzoals bij jou..... :( Dus je moet een level gewoon in 1 keer afmaken.
Dan zit er maar 1 ding op: Tot Oktober wachten...... (n) :mad: :( |
KOMT RCT2 UIT?????????
wooooooow.!!!! :eek: :D :cool: |
Citaat:
|
idd, hier zijn de bug-patches te vinden
http://www.rollercoastertycoon.com/t...s/patches.html |
zijn er eigenlijk ook compleet nieuwe attracties te downloaden??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |