![]() |
[mp3/rock] zelfgemaakte liedjes, please oordeel
deel 2 :D
zelfgemaakt met mijn bandje cp and the fon luister, oordeel, kritiek, alles, zeg het hier het liedje cope is nog niet af kwa zanglijn, tekst, structuur, alles eigenlijk, we zitten nog een beetje te puzzelen met al onze cope-puzzelstukjes http://home.planet.nl/~kuhlm015/blacklight.mp3 http://home.planet.nl/~kuhlm015/sailcat.mp3 http://home.planet.nl/~kuhlm015/cope.mp3 en we hebben een nieuwe zanger nodig, maarja, enjoy enzo voor drie andere liedjes (de demo voor deze demo) moet je hier naar toe gaan: www.cpandthefon.nl -> media -> demo 3 |
De stem matcht niet helemaal bij de toch wel ruige gitaarmuziek, of de gitaarmuziek is iets te ruig voor de stem van de zanger natuurlijk.
Ik vind drie wel leuk, maar iets te lang, eigenlijk is het meeste iets te lang. Succes met puzzelen. (y) |
Citaat:
|
Zoals ik al heb gezegd... heel mooi :) Ik heb die anderen ook geluisterd en die vond ik ook heel mooi...
|
Ik vind het echt heel tof! Ook de zang.
|
Ik vind het heel erg goed klinken, alleen zoals ook al eerder gezegd vind ik de zang ook niet goed bij de muziek passen.
Verder vind ik het wel super klinken hoor! (y) |
Klinkt leuk, doet me een beetje denken aan emmm, kut, hoe heet die band ook al weer.. ehhh, kom ff niet op de naam, maar daar doet t me wel aan denken!
|
SOAD.
dit is toch al lang een keer gepost hier? |
Citaat:
|
The Coral!
Ja, daar heeft t wat van weg vind ik. |
Best chill (y)
Maar, de zanger, idd |
Ik vind de zang eigenlijk best in orde. Je kan (muzikaal gezien) veel slechtere zangers krijgen, al klinken die 'ruiger'.
|
Citaat:
maarja, we willen graag verder komen dan cafétjes en kleine zaaltjes dus dan hebben we toch echt een betere zanger nodig, die ook iets toevoegt aan de muziek (energieker, dynamischer) en dan vooral live moet het dan een stuk beter worden maar goeie zangers zijn schaars :( |
ik vind het niets met the coral te maken hebben..
maar ik vind het best oke in elkaar zetten alleen bij het eerste nummer dat gepingel op de gitaar niet zo goed. succes verder |
Heb het eerste nummer nu geluiserd en ik vind de zang best ok. Misschien kun je jullie zanger op les sturen als je wil dat hij ruiger/ beter gaat zingen?
Verder wel een tof nummer, zit leuk in elkaar maar die eindeloze breakjes gaan me wel op de zenuwen werken |
Ik vind het gewoon goed, zelfs de zang.
|
Leuke muziek. Cope is mn favoriet. Zang kan idd beter, maar zeker niet storend vind ik. Kvind de hoge gitaarsolo's niet zo mooi, maar dat is een smaakkwestie...
|
Citaat:
Op Soad lijkt het wel een héél klein beetje. |
ik snap de vergelijkingen met zowel the coral als SOAD wel een beetje. beetje raar overigens, om je zanger publiekelijk af te kraken..
|
Citaat:
|
Citaat:
we hebben die demo toendertijds thuis opgenomen en waren niet tevreden (al een tijdje niet, vooral live) we hebben iets van 2 uur gezamenlijk met elkaar gepraat dat het niet goed ging en dat voor een groot deel aan de zang lag (die kritiek kregen we ook veel) en dat we iets anders, beters, een stem die tevens meer bij onze muziek past, wilden hebben omdat we de wat ruigere kant op gingen/gaan kwa muziek. mijn bedoeling is niet om hem af te kraken iig, sorry dat dat misschien zo overkomt, maar sommige mensen snappen niet wat er nou mis is met de zang op de demo en waarom we een nieuwe zanger nodig hebben en dat heb ik alleen ff uitgelegd.., of dat was mijn bedoeling iig |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38. |