![]() |
Wat doen jullie met je vrije tijd?
Aangezien het dus vakantie is voor de meesten onder ons.
Zit je voornamelijk achter je computer, moet je nog wat doen aan school of probeer je zoveel mogelijk bij te verdienen? |
Lamballen en bij mijn vriendin zijn :)
|
Naar familie en verder vooral studeren.
|
Vrije tijd? :s
|
Vakantie? :o
Nee hoor, 5 januari heb ik 2 tentamens, dus dat wordt leren. Plus ook nog een beetje werken. Maar als ik dan een beetje vrije tijd heb, heb ik genoeg te doen hoor. :) Vriendin, vrienden, internet, stappen, MVV, TV kijken, fitnessen, etc. :) |
Werken, po wiskunde, profielwerkstuk, dagje winkelen Breda, dagje winkelen Antwerpen, kerst, kerst, nieuwjaar, papa verjaardag.
|
Winkelen, forummen, schilderen, werkstage, logeren?, wandelen, fietsen, kerst.
|
Computeren, tentamens leren, profielwerkstuk maken, muziek luisteren, leuke boeken lezen, anime, films kijken.
|
werken, toevallig erg veel deze vakantie.
huiswerk, over paar weken tentamenweek dus hoop wat te kunnen samenvatten winkelen internet vrienden |
huiswerk smuiswerk SE comming....
verjaardagen nieuwjaar helpen andere mensen verhuizen kunstige dingen |
Kerst en oud en nieuw vieren, 1 tentamen leren, werken, afspreken met mensen, achter de computer zitten, boek lezen, tv kijken, slapen.
had ik al gezegd dat ik tot 2 februari vakantie heb? :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
MSN, bieb, wandelen in schiedamse stad :)
|
Verknoeien. Als ik ga studeren is het al geen vrije tijd meer.
|
Citaat:
|
Onnuttig besteden.
|
Ik heb geen vakantie, laat staan vrije tijd.
|
Lamballen, zeuren, roken,zuipen op onchristelijke tijden, en huiswerk.
Ik ga maar eens nadenken over m'n leven denk ik :(:P:D |
Computeren
Lezen Naar vriendinnen gaan Schrijven Leren (nou ja, dat is het plan...) En andere dingen, zoals koekjes bakken en naar een winkel gaan en zo, maar dat is niet echt boeiend. En vanmiddag moet ik het vijftigjarige huwelijk van mijn opa en oma gaan vieren:s |
Bij mijn vriend zijn. :D En werken in de thuiszorg. (bejaardenhuis), verder ook nog werken in een hotel/restaurant om af te wassen... Ook nog huiswerk en verslagen maken. :s
|
arbeiten
|
ik heb mijn vakantie nog niet ingepland
|
Winkelen, werken, uitgaan en bij mijn vriend zijn.
|
Citaat:
|
forum.scholieren.com
|
sporten
naar vrienden nietsen beetje huiswerk |
winkelen
zuipen slapen kamer ernstig schoonmaken uitgaan eten Ik ben tevreden :cool: |
verjaardag van mn vader
2x gourmetten huiswerk dvd kijken uitgaan naar de kapper forummen feest van mn oom en tante |
Citaat:
|
Al me filmpjes en tv series gaan kijken, die ik nog niet gezien heb :)
|
Ik kom mijn huis niet uit.
|
- Tv
- Computer - Vriend - Kerst en oud en nieuw vieren - Wellicht nog wat gitaren - Tekenen Voor de rest weet ik het nog niet zo. |
Ik heb nog een stapel boeken liggen. Voor de rest wat langer en vaker sporten (aangezien er de afgelopen twee weken niet veel van kwam) en een beetje werken.
Oh, the excitement. |
Films kijken. Heel veel films.
|
Zo weinig mogelijk :o
|
Kerst vieren, meeten, forummen, oud en nieuw vieren met vrienden, winkelen, uitgaan, films kijken, met vrienden afspreken. Opruimen, roken...
|
Citaat:
|
werk zoeken
vrienden zuipen films kijken lezen en waarschijnlijk ook lekker vet worden |
Doden.
|
Vriendin bezig houden
Boksen Sportschool Internet Voetballen met jonge Marokkaantjes Films Spelletjes. |
Slapen, uitgaan, lezen, slapen, uitgaan. En een beetje eten
|
Vrienden, computeren en vuurwerk vanaf donderdag.
|
Citaat:
|
Interrrrnet to the rescue!
|
Forummen.
|
msn, forum, roeien, vrienden, vakantiebaantje, slapen, lezen
|
als in: nu?
eh forummen, studeren (want: beaucoup examens na de vakantie), en feesten als ik mijn aantal pagina's van die dag gehaald heb. |
Computeren
TV kijken Uitslapen Heel veel uitgaan Werk zoeken 4 dagen naar Antwerpen :) Oud en nieuw vieren Basketbaltoernooi |
(Zelf)studie (Japans, filosofie, rechtsvergelijking)
Anime kijken, and lots of it Muziek Uitgaan/drinken Lezen in de bibliotheek van de uni |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |