![]() |
[MP3 speler] Tips gevraagd
Hoi,
Ik ben van plan om een MP3 speler aan te schaffen. Nu heb ik hier niet zo veel verstand van dus vraag ik jullie om hulp. Is deze Cowon iAudio X5 20 GB iets? Misschien weten jullie ook nog wel een mooie. Liefst meer dan 20 gb. Video functie zou mooi zijn, maar is geen vereiste. |
Citaat:
verder is de Iaudio best wel goed, ook de nieuwe sony is best wel goed, heb ik gehoord. |
iRiver H320
|
^ Wordt niet meer gemaakt :o
Wel de H10 met 20GB, 235 euro: http://www.tweakers.net/pricewatch/123035 |
Citaat:
Voor de prijs is het echter een uitblinker. Volgens mij zijn er weinig moderne spelers met zijn kwaliteiten en zo'n lage prijs. |
Ik heb een philips hdd120 met 20 gb voor 155,- en hij is goed en mooi en fijn en handig (y)
|
ik zelf zou voor de ipod video (329 €, 30 gig, video) gaan. of de sony walkman (285 €, 20 gig, 'verborgen' display, 35 uur batterij!).
maar ik betaal dan ook graag een paar tientjes mee voor naam en design |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb zelf ook de x5 besteld (20 gb), wat voor mij de doorslag heeft gegeven is de geluidskwaliteit, die videomogelijkheden zijn minder, maar ik ben ook niet van plan om films te gaan kijken.
verder sprak de goede fm tuner mij ook wel aan (en die is niet te vinden op een ipod) |
Citaat:
|
Die cowon is er volgens mij ook zonder fm tuner en dan is hij 30 euro goedkoper? Iig een stuk goedkoper. Even zoeken.
[edit] Dit staat op GOT: Verder is ook een X5V, die het zonder radio moet doen. Dit maakt hem wel een euro of 40 goedkoper, wat voor sommigen interessant kan zijn. Eens kijken waar die te koop is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik neem mijn mp3 speler niet meer mee, ik heb toch altijd mijn telefoon bij me, dus altijd mijn muziek, of een paar liedjes + radio :)
Anders heb ik dadelijk 6 verschillende oortjes met muziek, radio, tv, films, games, etc. |
Ik dacht dat je zo trots op je ipod was? :p
|
Tja, ik heb geld nodig :p.
Mijn ipod is ook vette shizzle wizzle. Koop zo weer een nieuwe, maar een Alfa Romeo is toch iets belangrijker :P. Daarnaast hoef ik ook geen 1 uur meer heen en terug te fietsen naar mijn werk en heb ik niet veel tijd meer over om beetje leuk rond te lopen met mijn ipod, beetje druk met alles helaas. En ik verkoop hem aan mijn broer, dus ik stijl blijft wel in de familie ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
lelijk, lol ;), maar over smaak valt niet te twisten.
OGG support is wel jammer, maar zoveel is er niet in OGG, of jah, Anime wel weer. Die Sony vaio shizzle is ook cheap weet niet welk model, maar 40 gb voor 200 euro. Moet ik even aan een vriend vragen waar hij die heeft gehaald. |
Citaat:
|
bij mmport hebben ze 'm inderdaad... (hebben ze alle versies volgens mij)
waarom ik radio erbij genomen heb: soms ben ik uitgekeken op m'n muziek en wil ik gewoon eens wat anders, dan is radio erg welkom... Offtopic: ik vind de ipod ook lelijk, heb ook altijd ruzie met het scrollwieltje |
Hee mooie site, even kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
+ Gratis mp3 speler? :confused: [edit] ik zie het al http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/323_6.jpg |
Ook handig natuurlijk, een flash spelertje voor drbij. Voor als je even snel naar de supermarkt moet fietsen en je wilt een muziekje luisteren. Met een jukebox mp3-speler wordt het al snel een ritueel om hem aan te zetten, muziek uit te kiezen en het ding weg te stoppen. Een flash spelertje hang je gewoon zo om je nek en met één druk op de knop heb je muziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus ja, leuk voor erbij zo'n MP3 speler, maar geef 'm dan aan je -vul hier willekeurig familielid/vriend(in) in-. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |