![]() |
pc boxen zet
Ik wil een boxen zet gaan kopen of hoe je dat ook wilt noemen met 4 of 5 boxen en een woover. liefst zo goedkoop mogelijk maar wel met kwaliteit geluid. Heeft iemand een aanrader??
|
Dat moet je bij Harware & Techniek maar vragen.
Ik zelf heb een FPS1600 van Cambrige Soundworks. Ben er blij mee, maar je moet maar naar wat aanbieding opletten . Bij MyCom in utrecht hadden ze een paar weken geleden een %;1 set voor €75 |
stom...ff niet nagedacht bij het plaatsen :o
|
Creative Inspire 5300 voor 100 euro ongeveer, is wel waar voor het geld..
als je (veel) meer te besteden hebt zou ik niet voor computerspeakers gaan |
Philips A5.300 zijn ook zeker niet verkeerd :)
Net Demo van gehoord door philips-lui zelf. Wat ook nog kan: neem een philips geluidskaart, de enige (écht) die door een stereo speakerset een redelijk surround geluid krijgt. En t werkt écht :). |
Citaat:
|
als je zo'n zet koopt zit de geluidskaart er dan bij?? zo nee hoe duur gaat dat dan nog extra kosten??
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies. De kwaliteit van een geluidskaart wordt niet in het bijzonder bepaald door de chip die erop zit, maar meer door de kwaliteit van overige componenten, condensatoren, aansluitingen e.d.
Een (ondertussen oude) SB-Awe64 bijvoorbeeld had precies dezelfde chip aan boord als de Awe64 Gold, terwijl de laatste echt veel mooier klonk. Waarom: omdat hij beter kwaliteit componenten gebruikte, onder andere vergulde aansluitingen en ruim overbemeten elco's. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |