![]() |
eind van fat lip sum 41
is dit einde zelf verzonnen (lijkt me sterk als je naar het lied zelf luistert) of is dit van een andere band?? (zo ja: welke?)
|
tis niet van Sum iig
zal wel van 1 of andere heavy metal band zijn Iron Maiden of zo greetz |
voor zover ik weet hebben ze het gewoon zelf geschreven? :confused:
|
als je naar de tekst luisterd van het nummer zeggen ze ook dat ze opgegroeid zijn met muziek van maiden en judas priest
ze spelen regelmatig dat soort dingetjes, ze zijn volgens mij ook begonnen als maiden cover bandje (als ik het goed heb), en op die ouwe demos van hun hebben zo ook wel een aantal van die tussenstukjes |
als dat zo is, dan zijn ze aardig achteruit gegaan vnd ik. :D
|
zelf geschreven maar met invloeden van judas priest ofzo toch?
|
is van hunzelf
|
Pain for pleasure van hunzelf gewoon beetje een paradie :)
|
tis zelf geschreven maar er schijnen wel stukjes in te zitten van maiden had ik begrepen
|
tis van hun zelf, maar ze noemen het wel zelf de grootste iron maiden rip off aller tijden
|
het enigste goeie aan die clip ja.
Heavy Metal zoals het moet zijn.. iets te veel glam eigenlijk |
Zelf bedacht volgens mij. Ze hebben ook gezegd dat ze die muziek heel gaaf vonden en misschien nog wel eens een hele cd gingen opnemen in die (IM) stijl.
Leuk voor al die 12-14 jarige fans :D |
Is van hun zelf. Ze speelden het ook in de 013. De drummer zingt dacht ik het liedje, weet ik niet zeker
|
Citaat:
|
Pain for Pleasure... best een strak nummer eigenlijk :)
|
Citaat:
(staat in het cd-boekje hoorde ik van iemand) |
Citaat:
=3 |
ja ze hebben een extra gitarist erbij gehaald maar live speelden ze het wel zelf, al had het ook een bandje kunnen zijn maar zo klonk het niet..denk dat ze voor de cd gewoon even iemand wilde die dat echt goed kon..zo spelen...
|
voor zover ik het weet is het van judas priest hoor..
|
Het IS van hunzelf. Dat is zo:). Alleen duidelijk expres in de Maiden/Priest stijl.
|
Citaat:
juist... ik vint gaaf da lietje ahaha gekke mense... :) doen ze wel vaker van die metal nummertjes en stukjes enzo.... :) |
Citaat:
|
Als ik dat nummer een sop tv zie dan wacht ik vaak even op een andere zender totdat dat laatste stukje begint :)
Lekker rockuh |
Citaat:
|
Citaat:
het is wel degelijk door sum 41 gespeeld, maaar het is dus gewoon een cover van judas priest |
Citaat:
Maar goed, boeiend. Sum41 kan me niet interesseren, ook niet MET dat stukje, want daarvoor is het te kort. |
Dan zou ik graag wel even weten welk nummer het dan is van Judas Priest. Dat wordt dat namelijk eens even uitgecheckt :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |