![]() |
Wat vind jij van mensen die hun hond in de rouwadvertentie zetten?
Dus stel dat er een opa is overleden en dat dan bij de namen van de familie de hond erbij staat. :)
Wat vind jij daarvan, normaal of raar? :) :) |
Heel triest.
|
Er zijn gevallen waarbij iemand het beter met zijn hond kan vinden, dan met zijn vrouw. Dus wat dat betreft is het misschien wel logisch ook.
Maar het blijft apart natuurlijk. |
Dat heb ik echt nog nooit gezien
|
Dat vind ik vreemd.
Mijn ouders verzamelen rare rouwadvertenties, er zitten echt idiote tussen. Laatst stond er één in: Net toen we even niet keken, ben jij er tussenuit geknepen en dan de hele rits namen :confused::| |
Citaat:
|
hun hond? Tsja... ik vind het raar, maar ja... wie ben ik om daarover te oordelen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft twee kanten, maar als die persoon gek op die hond was waarom niet.
|
Ik zou het nooit neer zetten, maar ik kan me voorstellen dat mensen daar waarde aan hechten.
Wat is eigenlijk het nut van rouwadvertenties (behalve om tijd en datum van begrafenis/crematie aan te geven)? Het is niet alsof de doden het kunnen lezen. |
Citaat:
|
Afgrijselijk. Tekenend voor mensen die denken dat een hond op hetzelfde niveau zit als zij, en vaak zitten ze er niet eens zover naast.
|
Dan moet je wel consequent zijn en je hond meenemen naar de begrafenis.
|
Citaat:
|
Citaat:
'Dag opa, Kees, Mien en Woef' Zielig :( |
Iemand die een rouwadvertentie voor een huisdier plaatst is gewoon niet helemaal in orde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is niets zieligs aan kleine kinderen die hun hond laten vermelden in een rouwadvertentie voor hun opa. |
Ik heb er geen last van, als mensen dat graag willen doen so be it. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Ik vind tekeningetjes overigens wel heel lief. Dat zie je soms ook.) |
Dat doen toch alleen Tokkies?
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry :bloos: |
Ze houden waarschijnlijk zo veel van hun hond dat het aan de ene kant wel begrijpelijk is. Aan de andere kant is het natuurlijk ongelooflijk belachelijk.
|
Citaat:
|
moeten ze zelf weten
als hond heel veel voor diegene betekend heeft vind ik het wel mooi anders een beetje raar maar nogmaals dat moeten ze dan zelf weten. |
Achja, 't heeft niet mijn voorkeur.
|
k vind juist wel mooi
|
Ik zou het niet doen, maar ik houd sowieso niet van honden :P. Nee, maar als hun echt vinden dat die hond bij de familie hoort, waarom niet?
|
Ik vind rouwadvertenties sowieso nergens op slaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik de volgende keer de namen van de cavia's erbij zet. :D
|
Erg triest.
|
Citaat:
|
En dan overlijden de cavia's: Wat dan?
|
Huisdieren als honden en katten missen hun baasje ook wel, dus ik heb er eigenlijk niets tegen. Ik vind het sowieso idioot om zo snel te oordelen over een rouwadvertentie; niet iedereen gaat op dezelfde manier om met sterfgevallen. Het is misschien net zoiets als verzuimen de familie te condoleren, het staat vreemd, maar misschien heeft de persoon die verzuimt daar zijn eigen ideeën over, zijn eigen cultuur of vergeet hij het te doen in al zijn verdriet.
|
Citaat:
|
Leuk.
|
Omg doen mensen dat echt. :eek: :(
|
Hoezo, noem je Bob een leugenaar?!1
|
Citaat:
|
Ik zou het persoonlijk nooit doen, maar ja, het is de rouwadvertentie van die mensen, niet van mij of mijn familie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen hond, dus daarom zou ik het nooit doen.
Maar er zijn mensen die helemaal niemand hebben behalve hun hond. Ik kan me dan wel voorstellen dat het voor hun net zo is als het verlies van een familielid. Ik heb er dus geen problemen mee. Waarom zou iemand daar trouwens wel problemen mee hebben? Dat is toch de keuze van die persoon en daar doen ze niemand kwaad mee, zolang ze de krant maar betalen voor die advertentie, toch? Wie zijn wij om iemand anders te verbieden een rouwadvertentie te plaatsen??? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |