![]() |
Onveilige sex
Ik dacht zelf altijd, mij overkomt dat niet. Ik dacht ik denk op tijd aan een condoom, dus mij zal dat niet gebeuren. Tch is het gebeurt. Afgelopen nacht sliep mjn vriend bij mij en toen ben ik voor het eerst met hem naar bed geweest. Maar onveilig. Zonder condoom en ik was net met de pil gestopt en was net ongesteld geweest. Ik vind het erg stom van mezelf, maar voordat ik het wist was het gebeurt. dit zal me zeker niet nog een kee gebeuren. Ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben, maar het kan. deze gedacht beangstigt me en ik weet niet wat ik moet doen. Zijn er hier mensen die het zelfde hebben meegemaakt of mensen die hierop willen reageren? Zelf zou ik gedacht hebben, wees toch slim en gebruik ee condoom maar nu heb ik het zelf ook niet gedaan. Ik zou het erg fijn vinden als er mensen zijn die me willen helpen. Ik wil mijn ouders absoluut niks vertellen. Is er een grote kans dat ik zwanger ben? Help me, alsjebieft!
|
Koop een zwangerschaps test en ga naar de dokter
oh ja de kans is 30% :confused: |
ik heb hetzelfde meegemaakt, maar ik slikte toen antibiotica, toch heb je meer kans op zwangerschap als je in je vruchtbare periode zit, rond de 10 dagen na je menstruatie, kweet nie hoever je was?
toch is het met de pil minder snel, dus echt heeeeel bang hoef je niet te zijn, ik was zelf ook als de dood, maar het viel gelukkig allemaal mee... ga niet zitten stressen en je op zitten fokken vooral nie als je weer ongesteld moet worden want dan blijft je menstruatie juist weg!!! Sterkte en maak je geen zorgen, de kans is een stuk kleiner dan je misschien denkt :) xxxxxxxxxxx Jesjuhhh |
je was dus net aan het einde van je stopweek? of helemaal gestopt?
|
ik was net helemaal gestopt. En ik was net voor de 2de dag niet meer ongesteld. Tot hoeveel dagen kan je de morning afterpil eventueel halen?
|
dat moet geloof ik binnen 24 òf 48 uur na het onveilige vrijen.
|
Citaat:
72 uur. |
dus snel naar de apotheek morning after pil halen
(waarom heb je dat zoiezo nog niet gedaan???) |
eerst wil ik ffies zeggen : hoe kan jouw vriend nou zo stom zijn om een meisje te ontmaagden en dan geen condoom te gebruiken???????????
dat snap ik echt niet, bij mij eerste keer stond het condoom zowat op de eerste plek.... maar goed je moet als de donder naar de huisarts bellen en het uitleggen en binnen 72 uur zien dat je de morning afterpil krijgt (6 euro) die moet je slikken en precies 12 uur daarna de volgende 2 in nemen met water, het kan zijn dat je er misselijk van wordt, maar zorg dat je minimaal 2.5 uur na het innemen NIET overgeven! anders moet je het op nieuw doen en dat kost tijd ne dat kan in jou geval niet meer geloof ik..... als je te laat bent voor de morning after moet je een overtijdsbehandeling doen(dies wat minder heftig dan een abortus) iig veel sterkte en ik hoop dat je er wat aan hebt liefs my baby |
Citaat:
ervan uitgaande dat menstruatie zo'n 6 dagen duurt ben je dus het vruchtbaarst rond de 8e dag of de 7e dag na je menstruatie, maar ook erg vruchtbaar de paar dagen ervoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |