![]() |
' Jeeezus Gristus teeeeringzooi godverdommeeeee' Citaat citaat blablbeklfufgr
dat het over een uurtje kerst is.
wat vond jij niet zo leuk aan je dag? |
Ik wilde ook al een topic openen.
Maar ik had geen zin om na te denken over een goede titel hahahahaahahahah |
Trouwens niet haten lies, kerst is Da shit
|
oooh grootmoeder :) (y)
|
|
@metal: ja maar kerst is altijd de tijd dat ik liefde wil en dan heb ik het nooit:( ik heb altijd een eenzame kerst.
|
Oh gmom, ik ook. Zullen we ons samen gaan bezatten?
Mijn kerst wordt overigens rotter dan ooit, want ik heb geen shag meer dus ik zal tot dinsdag niet kunnen roken. Toen ik vanmiddag naar de AH wilde, maakte m'n moeder me wijs dat het vandaag al kerst was en dat alles dus al gesloten was. Imagine mijn teleurstelling in het leven toen ik in de tv-gids zag dat het mórgen pas kerst is. Kutmoeders. :( Je kunt ook niemand meer vertrouwen tegenwoordig. :( |
Leave me a drink plz.
|
Citaat:
Dit doet me deugd, de sadist die ik ben. De eerste maal dat jij geen rookwaar hebt en ik wel. Momenteel ben ik alleen kotsmisselijk en moet ik er niet aan denken. Dat terzijde. Ik ga de kerstdagen maar veel roken want ik heb me ten doel gesteld het nieuwe synoniem voor 'kk' te worden. |
de ambulance komt voorbij:)
|
TU TU TU RIEDEL RIEDEL TU TU TU :) .
|
ik denk dat jezus dood is:)
ohnee dat is pas met pasen. |
Ik wacht met smart tot Paranoide mij gaat quoten en mij bejegent met hel en verdoemenis. HUP HUP :(
|
hel verdoemenis ha dat lijkt me wel wat.
|
Citaat:
Maar een sadist ben je zeker. Ik denk dat ik morgen maar iemand langs laat komen die bier en shag voor me meebrengt. :( Anders volg ik - op iets passievere wijze, dat wel - Jezus z'n paastrend op, ben ik bang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik voel een sadistisch satanisch kersttheekransje opkomen
|
Omgekeerde-sterrenmix :(
|
en in plaats van karamelsiroop bloed van 34 maagden
|
Ik heb tien minuten zitten denken over een leuk satanistisch theegrapje, maar ik kon niks bedenken. Nu ga ik het maar tekenen, om toch iets te kunnen doen.
Broed0r, wat was mijn sinterklaascadeau dan ook al weer? :D Het jouwe komt er aan. ALS IK WEER SHAG HEB. :( (Dan mag je nu ook gelijk je adres naar me mailen. Alhoewel de draden en de stegen mij nog in het hoofd spoken, laat mijn geheugen het qua nummers en achternamen duizendmaal afweten.) |
M'n oog is na 4 maanden nog steeds een grote onstoken bult. :mad:
|
bah, ik moest vanmiddag kerstcadeautjes kopen, pure haat. Mensen, wachtrijen, ugh!
|
Citaat:
|
het feit dat t kerst is (n)
|
Wat ik niet zo leuk vind is dat ik nu echt te zat ben om wakker te blijven had graag nog ineen keer doorgegaan naar m'n ouders maar ben echt te fucked up.
|
Citaat:
|
kkkerst
|
Ik viel heel hard uit mn bed en het is koud :(
|
ik heb teveel gedronken gisteravond en voel me nu kut (n)
|
Ik vind wel meeevallen die kerst en gister uitgeweest en was wel tof. (y)
Maar ik heb wel honger dus heeft iemand iets te eten? :( |
ik was naar rotown gister met een paar collega's en het was leuk en ik heb teveel gedronken. was ook veel te laat pas thuis en had ik geen trek om te kerstontbijten. nu zit ik in m'n kamer gezellig en alleen en moet ik eignelijk opruimen ofzo.
|
Omg al dat geklaag over " ik heb teveel gedronken".
Het is overduidelijk kerst (y) |
ik was gister kklam en ik was om alf 4 alweer thuis terwijl het gezellig was. En nu is het kerst ge-zel-lig
|
M'n dude heeft abnormaal tering veel kerstkado's gehad en ik heb helemaal NIKS!
Alleen hij heeft wat gekocht, maar dat is nog niet binnen. Damn you international post! |
Citaat:
|
teveel drinken is heus niet erg :)
|
Citaat:
|
ik ben brak en ik moet helpen met het kerstdiner voorbereiden, dus nu ga ik googlen hoe je servetten moet vouwen :| burgelijker krijg je me niet
|
ik hoor voor de derde keer in twee dagen tijd 'sweet home allabama' :(
|
Citaat:
Takes one to know one. |
Mijn broertje heeft kerst definitief verpest voor mijn moeder door gister opgepakt te worden en vast te zitten :s
Ik kan niet romantisch met de chick knuffelen en naar vallende sneeuw kijken. |
Citaat:
Zullen je bazen blij mee zijn..... |
Citaat:
ik vind het niet zo leuk dat ik voor geen meter geslapen ben en dadelijk aanwezig moet zijn bij kerstperikelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het verpest bij de scharrel en net mailt ze dat ze me niet meer hoeft te zien:):)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |