![]() |
Ik wil de inhoud van mijn leven
nu Even, niet meer verstaan Ik wil écht voelen, intens beleven en een vrij gevleugeld pad in slaan Mij niet meer in een visuele cirkel begeven van uitzichtloosheid en vol innerlijke pijnen Ik wil zo graag naar zelfacceptatie streven En sprankelende gedachten nooit meer laten verdwijnen Ik wil de inhoud van mijn gestreden leven nu even niet meer verstaan Ik wil zo graag écht voelen, intens beleven en het vrij gevleugeld pad in gaan |
wauw
dit is een klasse gedicht.... gelaagd en diep en duidelijk toppertje kusssss ludennis |
ik vind hem echt... wow, heel mooi
diep... enneh, ik begrijp t ook zo. wat je doet met zo'n verschil in stijl met ook zo'n ander lettertype, en dan toch een geheel. dat doe je best vaak, maar ik vind het zo leuk! liefs, nic |
Dankjulliewel beiden:)....doet me goed deze reacties te lezen:)
Liefs, Mariamne |
Citaat:
liefs, Mariamne |
Hij is goed!!! :)
|
op zich goed ja. Maar kan alleen niet bevatten waarom je de eerste en laatste strofe cursief hebt gedaan. Verder leuk spel van samenhang en woordgebruik, leest lekker weg maar wel enigzins moeizaam omdat het langzaam is (?)
|
Danks beiden. 1e en laatste strofe cursief, omdat het een andere vorm is...ander rijmschema ook en omdat het een soort herhaling is. En moeizaam omdat het langzaam is :confused:....hmm tja ik weet niet hoe je dat precies bedoelt, het middelste gedeelte van het gedicht leest wel wat moeizaam misschien :confused: ...kan je toelichteren wat je precies bedoelt? :D ..
xxxxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |