![]() |
Het algemene Sims 2 topic #5
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1166498
De vorige zat opeens dicht, dus we gaan maar weer in een nieuwe verder. :D |
net toen ze wilden gaan trouwen ging ie dood :(
het is trouwens wel een complete orgie in dat buurtje van me |
Citaat:
|
Ik kan me er aan ergeren als ik een gezin van 8 personen heb, en de poppetjes dan de opdrachten die ik ze geef, niet uitvoeren. Je blijft dan bezig met het spel op pauze zetten om ze allemaal te laten doen wat je wilt dat ze doen. :s
Zo heb ik er net een heel sim-uur over gedaan voor papa kindje oppakte en in het ledikant legde. Fijn. |
Citaat:
ik vind t ook beetje irri dat je niet meer dan 8 personen in een gezin kan hebben... en dat tieners niet eens ff lekker kunnen sexen (A) jongens!! met jullie tijd mee :evil: "mijn meisje heeft nu vaste verkering met die gast van hartverloren.. en hij woont nu bij " ons" dus worden ze samen oud *grin* |
Ik vind persoonlijk dat met meer dan 4 personen in een gezin het spel echt onwerkbaar wordt. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik probeerde een keer een hele familie, maar nee, dat is niet leuk. :p |
10 kinderen krijgen is echt een stomme wens, want dat gaat gewoon niet. Ik heb het ook geprobeerd :D Ze kreeg gelukkig een tweeling en na twee kinderen wéér een tweeling, dus het schoot wel op, maar met zes kinderen (en dus 8 personen in huis) is het echt niet meer te doen. Toen de twee oudste kinderen het huis uit gingen, was moeders al te oud voor nog vier kinderen. (Toen ging de vader maar de oppas bezwangeren en kwam zij erbij wonen, en niet veel later brak er brand uit. Weg moeder, vader en vaders vriendinnetje... Omdat er op dat moment een babysitter was, konden de kinderen er gewoon blijven wonen, kostte wel handen vol geld :D )
|
@ Andijvie: Grappige soap :p. En datzelfde probleem heb ik dus ook, dat moeder nog 4 kinderen moet krijgen, maar dat ze al bijna te oud is... Stom, dat ze dan zo'n levenswens maken. Dan moeten ze er 7 of 8 wensen, dat valt nog te doen als je geluk hebt.
|
Citaat:
|
Lang leve de levenselixer. :o
|
Heej wanneer wordt Sims 2 nou eindelijk eens goedkoper? Heb totaal geen zin om 59,- voor een spel neer te leggen (n)
|
Citaat:
|
Hoe laat je ze kinderen krijgen?
Ik zet ze allebei in bed , ik doe "probeer een kindje te maken" en dan beginnen ze onder de dekens, beetje vonkjes, maar geen kind? :) |
Citaat:
|
Citaat:
ze is ondetrussen wel zwanger geraakt (en 3x doodgegaan dat ik moest herbeginnen) Ik zie ze wel enkel bij hoogzwanger dikker worden :) |
Citaat:
|
mijn jongen (die van de tweeling) is de pijp uit...
heb ik weer :s maar ben wel aant kijken of ik die 10 kinderen haal (A) ik doe ze gewoon steeds de deur uit... en die man heeft er nu 5 en de vrouw 7 (A) tis trouwens ook wel leuk als je een portret laat schilderen.. ik heb t gedaan toen ze hoogzwanger was en in dr ondergoed = mooi schilderrij!! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zat vandaag zo in mijn spel, dat ik vergeten was te saven. :( En wat denk je, moeder zet peuter op het potje en toen liepen ze samen vast. Ik kon niets meer met moeder en niets meer met peuter. Omdat moeder uiteindelijk bijna alleen maar rode balkjes overhield, heb ik maar afgesloten zonder te saven. Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen... En het was juist zo leuk, met Gerard, die de 4e minnaar in 5 dagen was :p |
yeah bijna 10 kinderen voor mn vrouw...
alleen zijn er 3 van een andere man :cool: best leuk om ze zo veel mogelijk vreemd te laten gaan... grin wat gebeurd er eig. als de echtgenoot je betrapt..? |
Citaat:
|
Ik heb dus een man die eigenlijk met 5 vrouwen een relatie heeft:
- zijn echte vrouw (maar dat staat op een laag pitje) - een vrouw waarmee hij verloofd is - een vrouw waarbij hij samenwoond - een vrouw waar hij gewoon mee is - en weeral een nieuwe vrouw !!! Dat is eigenlijk heel plezant hoor!!! (Moet je alleen zien dat de vrouwen elkaar niet betrappen, want dat is ampetant!) |
mijn vrouw heeft:
- een man waarbij 7 kids - een vriend en 3 kids - een vriendin - nog een vriendin (ja voor als de andere werkt ofzo ;)) grin en de man heeft een vriend de vriend heeft nog 3 andere vriendinnen en inmiddels 4 kinderen :cool: jeroen, dylan, sterre en uh sheila |
wie speelt hier de ps2 versie van de sims2?
|
Citaat:
|
als je voor de neus van een ander vreemd gaat en daarna flink ruzie maakt en slaat enzo dan kan je t uitmaken :D
dus toen is ze met iemand anders getrouwd :cool: |
Ligt 't nou aan mijn spel dat ik na her-installatie ineens geen filmpjes meer krijg? Of zat dat überhaupt niet in University?
Ik vond die juist zo leuk om te zien :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder kan je vrij spelen of opdrachten doen. Wat wel heel mooi is zijn de locaties (y). |
Citaat:
En hoe zit dat met het bouwlimiet? kan je je huis zo groot maken als je wilt of hoe zit dat? ik heb al gehoord dat je geen baby's kan krijgen. ff voor de duidelijkheid, dit gaat over de ps2 versie.... :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach ja, zolang EA het voor het zeggen heeft wordt er zoveel mogelijk geld uit gemolken als dat ze voor elkaar kunnen krijgen. Ik bedoel, zelfs het eerste deel ligt nog altijd voor 15 euro (per expansion pack) in de winkel terwijl de meeste spellen na zoveel tijd bij hoge uitzondering voor 5 euro bij de mediamarkt te liggen komen (als je ze al tegenkomt) |
Citaat:
Baby's kan je idd ook niet krijgen, ook erg jammer. Ow en oud worden de sims ook niet. |
Ik had geld teveel, dus ik heb de kerstpakketversie-dvd gekocht. Waarbij dus een extra DVD zit met leuke achtergrondinfo (volgens het ding zelf, ik ben nog niet verder dan het spel zelf geweest).
Ik vind wel dat de keuzes enorm tegenvallen. Bij de aanrechten bv. vrijwel allemaal dezelfde, deuren die alleen in walgelijke kleuren te krijgen zijn, weinig leuk behang enz. Je kunt dan wel gaan downloaden, maar dat is weer allemaal zoveel werk ^^. En die wensen worden op een gegeven moment wel erg veeleisend. Werken, kinderen, liefde, vrienden en dan ook nog eens je wensen, dat is in zo'n korte tijd erg druk. Daarbij gaat die meter wel heel hard omlaag. En het is verslavend ^^ |
ik vind de sims erg leuk ,alleen heb ik geen geld voor de sims 2.
is die nieuwe sims leuk? |
sims 2 is onwijs verslavend..
de eerste sims was ook maar 2 verdiepingen en kinderen die kinderen bleven.. je kreeg een wieg en dat werd een kind en daar bleef t bij dit is echt veeeeel leuker :d |
lijkt mij ook als ik hoor dat ze ouder worden, en pubers hebben.
wat is er nog meer vernieuwend? |
Citaat:
Zeker verslavend! Heb alleen een probleem: De vader des huizes heeft nog maar een paar dagen te leven als volwassene, kan ie ook nog kinderen maken als ie opa is en de vrouw oma? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die boodschappen bezorgdienst is wel fucking irritant, mjet een lange oprijlaan had ik er drie pogingen voor nodig voor dat de bezorging eindelijk geaccpeteerd werd (n) |
Citaat:
|
mannen kunnen nog wel kinderen verwkken.. (ik heb mijn vrouw heeeeel veel van die verjong drank laten drinken en heeft nog 2 kinderen gekregen van dr bejaarde man (en vruchtbaar dat ze is ;)) grin
ik ga tegenwoordig mn boodschapen halen of ik zet gewoon nieuwe koelkast neer.. geld zat :cool: |
Hoe zit het trouwens met die denkhelm-toestand? Die werkt gewoon niet meer ofzo na een tijd?
Ik was eerst bang dat het vastliep ofzo, in Sims had je wel eens dat zo'n zakje chips of een bord bleven staan of zelfs een hele tafel en dat je ze ook niet meer kon verplaatsen. Maar verplaatsen kan nog wel. |
Je moet wel zien dat ze bij de wensmeter minstens goud hebben want anders...
Iemand was bij mij op de sims al eens hééééél slechtgezind geworden en werd toen ook nog eens ziek... en ging toen dood! Nou ja, wat leuk zeg! Not!!! :mad: :mad: :mad: Dus gebruik ik die wensmeterspullen bijna nooit meer, want mijn metertje staat alleen maar op groen! Als ie rood wordt, wat ik ook al eens heb gehad, dan komt er gewoon een psychiater en die gaat dan aan zo'n rond stom dingetje draaien en wordt je wat beter (in de wensmeter dan toch)! Maar je moet dan wel zien dat je rap terug in 't groen geraakt, want dat is ook niet leuk, zo'n vervelende man op je dak... |
En nog over die grootvader-die-wel-kinderen-kan-verwekken-toestand: Mijn vriendin heeft het spel ook en ze vindt het ook te gek!
Je hebt standaard Heethart erop zitten, dus Nina ken je wel. Dan heeft ze Dina en een ouwe vent samen laten wonen, trouwen en .... Natuurlijk ook kindjes maken. Nina en die vent hebben nu al 5 kinderen samen! Euh, ik bedoel hadden... Want die ouwe is ondertussen al wel dood! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55. |