![]() |
zeehondje zijn IZSADC-topic! Deel huppeldepup!
Yay!
|
wh00h0000000
Ben de eerste en de enige :D (y) |
Uitleg? :rolleyes: Waar gaat dit topic over
|
ja zeehond, net zomaar topics openen! :nono: je leert het ook nooit
|
tis tenminste geen pcp topic ;)
|
Citaat:
|
seabert?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
das oud ook, tering |
Seaeaeaeaeabert, is voor niemand bang. Helpt bedreigde dieren waar ie kan…
|
Citaat:
|
kanker, m'n zwarte smoking is op. :mad: enkel nog blauwe. (n)
|
Dan word het maar aan tafel zitten in een blauwe smoking ;)
|
Citaat:
maar volgens mij wel ok, nog ff buiten staan chille. |
ontopic
net ook lekker buiten wezen hangen en lama's dvd kijken (Y) dalijk lekker eten :) |
bwzzz!!!!
Kerstnacht K*r*a*a*k feest 2005. Begon pas om 03.30 en moest om 08.00 weer aan ontbijttafel zitten. Maar damn, zwaar de moeite waard (y) een groot tuinhuis in een opslaghal plus nog 2 zalen drugs & alcohol te over en all around - maarja, ik moest rijden enzo... mensen die met honden dansen op gaere tekno mensen die met een wijds gebaar met hun neus IN een berg coke duiken (wou datk dr foto's van had) om vervolgens het gesprek ongestoord verder te voeren met hun hele kop onder de sos :D:D:D mensen die zo dankbaar zijn met jouw gulle gift van welgeteld 1 lang vloeitje dat ze je spontaan met pillen overladen - maarja, ik moest rijden enzo... Dr. Lecterrrrr :cool: boterGeyle buitenlandse Dj vrouwtjes :cool: benieuwd wat deze kerst nog meer in petto heeft..... |
dude neem me eens mee naar een van die feesten,m klinkt plezant ;)
|
Dacht jij was een der grootste langharige metal tuig figuren op cmd/1? :p
Maarsgoed, geef je wel n seintje. Punt aan deze feesten en op deze lokatie en aanverwant worden in de regel pas 1 of 2 dagen vtvoren bekend. Maar ik weet waar je pm knopje woont. |
Citaat:
|
omfg, meneer heeft eens een kraakfeestje bezocht hoor :rolleyes:
Nou, ik zou willen dat ik zoiets ooit een keer in mijn leven kon mee maken! Zou ik zo ontzettend tof vinden! :p |
M'n joint is op en nu ga ik wazig films zitten kijken. :) Kerstmis zonder familie shizle maar gewoon een regular zondag. (Y)
|
Citaat:
Bijdehant etnisch minderheidje :p |
toxic avenger 1 en christmas evil staan op nieuwsgroepen :D
|
Citaat:
gluhwein in me linkerhand, jou bil in me rechterhand nee maar erwin en ik gingen split |
Citaat:
|
IRC blijft leuk :D
[01:21] <Sm0k3y> slet je hebt niet gsms [01:21] <Sm0k3y> beetje jammer [01:21] <zeesletje> wellus! [01:21] <zeesletje> verkeerde nummer dan :D [01:21] <Sm0k3y> kheb niks gehad [01:21] <zeesletje> veeeeeeeeeeeeet :D [01:21] <Sm0k3y> ik verheugde me er helemaal op [01:21] <zeesletje> ik had gestuurd: [01:21] <zeesletje> lekkere geile beer van me [01:21] <zeesletje> zeesletje [01:21] <zeesletje> :D [01:22] <Sm0k3y> shit [01:22] <Oxi> kuch kuch ... #handje_op_de_vangrails ... kuck kuck [01:22] <Sm0k3y> heb ik weer niet gehad :( [01:22] <zeesletje> en iemand moet dus nu uit gaan leggen aan zijn of haar partner wat dat in zijn/haar telefoon doet :D [01:22] <zeesletje> beter :D [01:22] <floortje> haha [01:22] <floortje> hele vette ruzie [01:22] <Sm0k3y> hehe [01:22] <zeesletje> mijn kerst is weer goed :D |
Citaat:
Ik ga d'r vandoor... Anti_zin :| |
nee, daar ben je al iets te laat voor ;)
|
Citaat:
|
Veel douche fun (y)
|
zoals slobo zou zeggen: fris en schoon in elk hoekje en gaatje (Y)
of zoals cha0s zou zeggen: Schoon als een fluitje (Y) ;) |
woei. tis 2e kerstdag en dies best wel leuk.
voornamelijk vanwege de rode wijn die we opengetrokken hebben. Vandaag eten we lasagne en ik maak kreeftensoep vooraf. Met 2 huisgenoten en een van hun broertjes. |
Kerst mag dan wel een gayass feest zijn maar het is geen fokking gayness competitie! :|
|
nee maar kreeftensoep is wel divine :). En Space-Wafels toe trouwens!!!
|
Je gaat toch geen mdma in wafels verwerken idioot :D
|
Vodka in de bong = (y)
|
wann
|
neem je tel eens op
|
niek ist ein hurh :P
und deine mutter auch sigaren zijn relaxed btw :) |
Citaat: