![]() |
eten bij de MC Donalds, lekker?
Heej,
Vinden jullie het eten bij de MC Donalds lekker? Ik absoluut niet ik moet al kotsen wanneer ik het zie :s |
Lekker (y)
Vullend (n) Prijs (n) Service (n) Kwaliteit (n)/(y) :o |
Lekker ja, maar dan moet je natuurlijk wel dingen nemen die je lust;)
|
heerlijk fastfood en niet te duur (y)...
|
nee
|
Citaat:
Ik vind €2,95 voor een broodje aardig prijzig om eerlijk te zijn, zeker omdat ik er minimaal 4 van nodig heb + friet om een beetje voldaan gevoel te hebben. Voor dat geld kan ik ook bij een redelijk restaurantje eten met veel betere kwaliteit eten :p |
Nee, op de McFlurry na.
|
verslavend, maar stiekem niet te vreten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vies, nep, ongezond, superdroog, lauwwarm, te duur (N)
ik kom er nooit meer (vroeger wel) |
Citaat:
|
Ik kwam er te vaak. Dan is het niet lekker meer. Gelukkig hebben ze nu wel weer een paar nieuwe euroknallers waar ik weer even mee voort kan.
Ik eet tegenwoordig ook steeds meer broodjes bij de bakker. Veeel lekkerder. Alleen die zijn 's avonds laat niet meer open. :( |
Citaat:
|
Ja best
|
Ik heb op 'beetje' gestemd, meestal vind ik het maar vettig, maar af en toe vind ik het echt lekker.
|
volmondig nee
|
Alleen de geur van die troep doet met al walgen. Ik kan daar nauwelijks een minuut binnen staan.
|
Citaat:
Ik vind het goed te eten, maar ik eet liever wat anders, natuurlijk. |
Chili burgers, mc chickens, big macs, etc...heerlijk (y)
|
Een simpele hamburger en kip nuggets lust ik nog wel. Maar voor de rest vind ik het daar maar goor.
|
Ja, en bovenal, handig.
|
Verslavend. (y)
@ J3s, je ava :eek: (y) |
Beetje, mcchickens zijn wel lekker
|
Citaat:
De medewerkers zijn ook niet altijd even vriendelijk. ALS we wat bij de macDrive afhalen worden er ALTIJD fouten gemaakt. Kijk... eens een foutje is echt niet erg, kan iedereen gebeuren, maar het gebeurt echt altijd. Daarom voor sevice (n) |
Citaat:
(en ik heb hier nogal veel ervaring mee :p ) |
Citaat:
|
Ze moeten eindelijk een keer normale mayonaise gaan verkopen.
Dat kruidenspul, bah. :o |
Citaat:
|
Hoewel ik sommige dingen zoals de donuts best te eten vind, ga ik liever naar een snackbar. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat valt hier wel mee, niet droog, ook niet te vettig :) |
Ik heb niets dan goeds te melden over de McDonald's waar ik regelmatig langskom. Naast dat ik vrijwel al het eten dat ze serveren lekker vind, is het personeel ook nog eens aardig en is er bij de McDrive zelden iets fout. Als het voedsel echt gezond zou zijn, zou ik er wel elke dag naartoe willen, dit is uiteraard niet zo dus ga ik ongeveer 1 keer per week.
|
Citaat:
|
Ik vind het lekker alleen moet je het niet te vaak eten.
|
Euroknallers zijn leuk
ijsjes, milkshakes en de mckroket zijn goed hamburgers over het algemeen schoenzolen. |
Tja, ach niet geheel onpartijdig want ik werk er alweer een tijdje, maar het is opzich best kwaliteit,ookal lukt het niet altijd om dat ook te waarborgen en te behouden.
Maarja, ach een lekkere milkshake gaat er altijd wel in. |
Citaat:
|
Ik ben een MC-addict :o :p .
|
Citaat:
Heb zelf ook altijd in de horeca gewerkt en het is soms inderdaad moeilijk om aardig en geduldig te blijven, zeker als het druk is. Maar klantvriendelijk moet je gewoon altijd zijn :o En als het druk is kan het natuurlijk wat langer duren in de keuken, maar vaak is hier de lange wacht tijd te weiten aan de fouten die ze maken, wat eigenlijk altijd wel gebeurt als het druk is (n) Als ik de manager van de mcd. hier was had ik gewoon een paar mensen ontslagen en wat nieuwe mensen aangenomen die wel goed gemotiveerd zijn (y) Dit stimuleert ook de wat laksere mensen die er al werken om wat beter hun best te doen :p |
Als ik echt veel honger heb en ik loop langs de Mac dan wil ik er nog wel eens eten :o
|
Een beetje. Als ik honger heb, vind ik het altijd wel lekker, maar eigenlijk is het helemaal niet zo lekker.
|
Als je honger hebt, eet je alles.
|
Citaat:
Verder werken er bij de Mc waar ik werk helemaal geen klantonvriendelijke mensen. |
Het is wel lekker voor 1x in de maand, maar verder ook niet.
|
Ja, het is lekker, maar ik eet het niet te vaak. De voorkeur gaat bij mij toch meer uit naar een gewone snackbar. :)
|
Ik stemde "Ja".
|
Burger King :cool:
|
Ik vind het erg vies. Heb laatst een McKroket op. Die broodjes zijn echt ranzig! Ik was misselijk van het brood en de frietjes die ik er had gegeten :s.
Voorderest is bijna alles slappe hap, frietjes is weinig en niet lekker, alleen het ijs is wel lekker. Daarbij zijn er ALTIJD lange rijen, is er ongeïnteresseerd en onintelligent personeel, is de sfeer vreselijk (reclamegeluiden op de achtergrond, lelijk gebouw, enzovoorts) en is het nog duur ook. Ik ga er nooit meer heen, alleen voor een Sunday ijsje met extra caramel en nootjes, maar dan ook alleen 2x per jaar in de zomer. Ik stemde dus 'nee'. Amerikaanse rommel. |
Beetje.
Sommige dingen zijn lekker, maar niet te vaak. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |