![]() |
José González
ik zag die reclame met die balletjes, en vond dat liedje 'Heartbeats' echt geweldig. ( http://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHC...HCjEtCeDnDCwbE ) ben op zoek gegaan naar zijn muziek, en vond het erg vet klinken.
album: 'Veneer' http://blog.so-net.ne.jp/_images/blo...omo/413383.jpg 01. slow moves 02. remain 03. lovestain 04. crosses 05. heartbeats (written by The Knife) 06. deadweight on velveteen 07. all you deliver 08. stay in the shade 09. hints 10. save your day 11. broken arrows site myspace leuk? niet leuk? vertel :) |
Ja, erg mooi allemaal! Vooral crosses..:)
(was btw ook al van plan een topic hierover te openen ;)) |
Ik ben benieuwd hoe groot de hype gaat worden.
In ieder geval: ik dig "Heartbeats". |
prachtig liedje ja
|
(y) :D
|
Yes, jaartje geleden ontdekt. Deadweight on Velveteen zat als achtergrondmuziek in Fröken Sverige. Deze zomer in Stockholm het album op de spreekwoordelijke kop getikt.
|
ik download momenteel het album, ben benieuwd.
|
JAA! kende hem al een tijdje, en ben wel echt fan van zn muziek. (y)
|
Heartbeats klinkt lekker, ik zal de rest even dlden
|
Ik vind Heartbeats prachtig, de rest ken ik (nog) niet.
|
ja ik digg het wel, crosses is mooi, rest ookwel
|
Grappig dat Heartbeats eigenlijk een hip electropopliedje was van The Knife.
|
Dat electrodingetje heb ik ook ^^ Dat is <333. Maar heartbeats en de reclame zelf ook overigens. De rest heb ik nog niet gehoord.
|
Citaat:
aha. |
mooi:) zijn stemgeluid klinkt heel ouderwets ofzo...
|
erg mooi
|
moohooi...
ik heb ook een versie van the knife, elektronisch...ook zeer mooi aah is al gezegd, negeer deze post dan maar! |
Citaat:
|
Citaat:
|
AA, helemaal geweldig!!! Muziek is lekker om gewoon naar te 'luisteren'! heb ook gelijk album gedownload, maar vooral heartbeats en crosses zijn super! Trouwens vond ik het reclamespotje zelf ook heel erg mooi en origineel!
|
Citaat:
|
Ik heb inderdaad ook twee albums gedownload na het bekijken van de reclame. Lekkere albums, zeker voor de zondagmiddag!
|
klinkt wel mooi ja , doet me denken aan rogue wave
|
Ik waardeer. Mooie video ook op de website van Stay in the Shade.
|
ik dig
|
erg mooie cd inderdaad, ben er nu een aantal weken verslaafd aan.
+ misschien wel aardig om te weten hoe ze de (te vette) commercial hebben gemaakt (http://www.bravia-advert.com/commercial/), geen computerbewerking :eek: |
Citaat:
|
Heb vanavond heel veel gedownload van meneer Jose Gonzalez en het klinkt echt fantastisch mooi! (y)
Vooral heartbeats, hints en stay in the shade. Kijk net in zijn tourschema of hij binnenkort nog in Nederland speelt, en hij speelt op Eurosonic, maar helaas verder nergens. Aangezien ik in Rotterdam woon is Groningen toch ietsje-pietsje ver weg, dus maar hopen op een clubtour door Nederland binnenkort. Meneer Gonzalez zou niet misstaan in Rotown. |
Hij staat trouwens in de luisterpaal zie ik net!
dus allen naar 3voor12 |
Van José Gonzalez kende ik alleen maar "Save your day". Dat vind ik nog wel ok, maar het doet me vrij weinig. Misschien komt dat nog wel ooit.
Van Junip (zijproject?) ken ik ook nog wel een Bruce Springsteencover. Godverdoeme, wat een ellendige cover is me dat... |
maandag
ik ben er (Y) |
easy going cdtje ja, relaxed
|
erg lekker.
|
Citaat:
|
Ik vind Heartbeats een mooi nummer; doet me wel denken aan Elliott Smith.
|
Citaat:
vind jose gonzalez wel wat voor rotown, maar daar staat nog niets op de site |
rotown zou idd vet zijn. <3
|
Citaat:
|
n00b
|
kent iemand het origineel van heartbeats?
|
ja.
|
wat voor iets is dat, The Knife? kan nu niet downloaden ivm stage
|
rock met electro, zoiets. niet zo grim als de bandnaam je zou doen vermoeden.
|
;D
thuis ff downloaden. Scandinavische electrizzle gaat er goed in in Casa de Carn. |
vanavond :cool:
|
oh, bestaat hij nog :o
|
ik ga ook, zin in.
|
Ik ga ook! Ben heel benieuwd!
|
Citaat:
|
ik vond het mooi. vrij kort, maar dat was eigenlijk wel prettig, het werd nu niet saai.
nieuwe nummer belooft wel veel goeds, veel interessantere zanglijnen dan bij z'n oude liedjes. en gaaf die cover van teardrops van massive attack. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |