![]() |
wijn
wat is je favo wijn soort?
ik ga zelf voor de droge en zoete witte wijn!! |
t liefst droge witte wijn, zoete is ook nog wel lekker, maar niet te zoet, GEEN Siroop.
en af en toe een rood wqijntje |
Ik heb (ondanks dat die poll echt compleet nutteloos is) droge en zoete witte wijn gestemd. Simpelweg omdat ik rode wijn niet te zuipen vind en ik geen idee heb wat het verschil is tussen droge en zoete witte wijn (naja ik weet het wel zo ongeveer maar als je mij een witte wijn voor zet kan ik je niet vertellen of ie droog of zoet is dat bedoel ik) maar ik sommige witte wijnen zeker wel lekker vind.
|
Het hangt er een beetje vanaf. Tijdens het eten drink ik liever een rode wijn en soms rose. Als ik uitga heb ik liever een droge, witte wijn, omdat dat minder kater bezorgd. Maar als ik op het terras zit in de zomer heb ik weer liever een zoete, witte wijn.
Overigens ben je nog de mousserende wijnen vergeten. |
Citaat:
|
tijdens het eten drink ik vaak rode wijn en rose drink ik ook zo nu en dan. Dat zijn mijn keuzes geworden. Hoewel ik ook witte wijn lust.
|
Rood. Maar eigenlijk houd ik niet echt van wijn.
|
ik drink bijna nooit wijn, maar als ik het drink dan ga ik wel meteen all-in
|
Ik heb geen zin om te stemmen maar ik hou van rode wijn. en van rosé en als het zomer is van witte wijn.
ik ben zo makkelijk he :) |
Wijn? :nono:
|
Wijnazijn
|
Rood.
|
Wijn is vies.
|
Citaat:
Alleen miswijn. |
Bailey's :cool:
|
ik drink het eigelijk allleen bij dagen zoals kerst of feestjes met een iets wat formeler gehalte. Ander hou ik het gewoon lekker bij bier. Maar als ik het doe dan drink ik alles.
|
Rode wijn. Maar stiekem liever bier (y)
|
Zoete witte wijn bij het eten (y) rose is ook wel lekker
|
Kut poll!
Ik houdt van droge, wrange rode wijn. Lievelings rode wijn: rode blijdskap wijn. Met warm weer een droge witte wijn of een rose'tje. |
Citaat:
|
bier! (y)
|
Canei (y) .
|
Iets anders, namelijk...
...bier |
Citaat:
|
Wijn, wel lekker. (y)
Vooral rode wijn. |
Citaat:
Lambrusco of van die duitse zoete witte wijn (y) (heb dus ook voor zoete witte wijn gestemd) |
Citaat:
En juist niet in de optie 'anders'. |
Citaat:
|
rood en zoete witte.
Rood liefst Californisch. Chardonnay. Geen bordeaux iig |
Rood is echt zo sick (n)
Ik krijg het niet naar binnen en mocht dat wel lukken hou ik het daar niet, wat haat ik dat spul :o |
Rode wijn tijdens het eten en liters rosé tijdens het uitaan (y)
|
Zoete witte wijn is het lekkerst.
|
Citaat:
|
zoete witte & rose. wijvendrankjes och och.
|
Rode
Vaak minder duur en toch erg goed -> Spaanse rode wijn |
(Half)zoete witte en rose.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh ja ik had hier gestemd op iets anders namelijk, bier.
want op (slechte) feestjes als dan het bier op is, is er bijna altijd nog rose ofzo en dan gaan we dat maar zuipen maar dat gaat altijd bijna fout. dus fuck that shit. |
Rode wijn <3
|
Citaat:
|
Droog en wit. Maar wel een beetje fris en fruitig ;)
|
wijn stinkt, ik drink cola.
|
zoet wit en rosé. liefst die goedkope shit. (y)
|
zoete witte wijn en rode wijn :)
|
Citaat:
Daarnaast staat er ook nog 'wijn? grapje zeker'. Kies dat voor mij, zie mijn uitleg, en je hebt je antwoord. Screw it, je snapt als het goed is wel wat ik met die post bedoel. Wijn is troep, er zijn veel lekkerdere dingen in de wereld. |
Citaat:
|
ik proef mijn wijn eigenlijk nooit, ik giet het zo snel mogelijk naar binnen. maar over het algemeen drink ik het meeste witte.
|
Zoete witte of een rosétje.
|
Ik meestal Rose of Zoete witte vet standaard
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |