![]() |
sinaasappel of mandarijn
wat is jou favoriet,
De mijne overduidelijk mandarijnen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mandarijnen!
|
(meestal) sinaasappel.
|
Mandarijn ook, sinaasappel is zo taai :confused:
|
Citaat:
|
Mandarijn. Sinasappel is alleen lekker als je 'm geperst hebt.
|
Citaat:
|
Mandarijn, al is dat niet helemaal geweldig!
|
Sinaasappels zijn alleen geperst lekker en mandarijnen zijn gewoon nooit lekker. Ik ga voor grapefruit.
|
Citaat:
|
Mandarijnen om te pellen en per partje op te eten en sinasappels om te persen. :D
|
:cool: Sinaasappel want die zijn zo lekker zuur :D
|
Citaat:
Sowieso krijg ik sinaasappels amper weg, en uitgeperst krijg ik ze enigzins weg. |
Yek!! Deze vraag kan je toch niet serieus menen!
Vitamine C is het gif van de natie. (n) |
Citaat:
|
Mandarijnen !
Hoewel sinaasappelsap wel lekker is. |
sinaasappel is zo'n gedoe. dat schilen.
|
Mandarijn, ik vind sinaasappels ook heel lekker maar daar kan ik niet tegen dus ik eet ze eigenlijk nooit of in elk geval zo min mogelijk. Mandarijnen vind ik ook lekker en daar kan ik wel tegen dus die eet ik veel vaker. Ze zijn ook makkelijker te pellen.
|
Mandarijnen(Y)
|
Sinaasappels zijn zo'n gedoe. Ik heb altijd een mes nodig om die dingen te pellen, er blijft de helft van de schil aanzitten en als je erin bijt, spuit al het sap eruit.
Geef mij maar manderijntjes! |
Sinaasappel, want die kun je persen en dan het sap opdrinken en bij mandarijnen gaat dat niet.
|
ligt eraan wat voor mandarijn het is of sinaasappel.
|
mandarijnen
|
Je hebt ook heerlijke sinaasappels die pelbaar zijn en lekker zoet, niet taai, geen pitjes. Die heb ik liever dan een mandarijn :)
|
Sinaasappel, mandarijnen zijn beduidend minder.
|
Mandarijnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stemde per ongeluk op sinaasappels, maar mandarijnen zijn veel lekkerder
|
Eigenlijk beiden, maar sinaasappel eerder om lekker uit te persen zodat je heerlijke verse jus hebt en mandarijnen eerder om te eten.
Waarom in hemelsnaam de optie "beiden" als je toch meerdere dingen aan kunt klikken? :o:p |
Ik heb op mandarijnen geklikt.
Maar ik ga voor mandarijnen in de winter. En sinaasappelen in de zomer. :confused: :confused: :confused: :confused: |
mandarijn
|
Sinaasappels.
|
Ik heb mandarijn gekozen. Sinaasappels eet ik eigenlijk nooit. Soms pers ik ze, dat vind ik iig erg lekker.
Nadeel van mandarijn is dat je handen er zo van gaan stinken (n). |
Maakt mij niet zoveel uit. Sinaasappels vind ik wel iets lekkerder, maar mandarijnen zijn weer een stuk makkelijker. :)
|
ik heb op alle 5 gestemd
|
Mandarijnen, die zijn 'gemakkelijker'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geef mij maar wat mandarijnen. :)
|
Sinaasappel. Duidelijk.
|
Mandarijnen, maar alleen als ze zuur zijn.
|
edit: er zijn ook mineola's. dat is een kruising tussen een mandarijn en sinaasappel. dat vind ik echt de lekkerste.
net zo sappig als een sinaasappel, maar dan wel makkelijk te pellen. ideaal! (nu weer verkrijgbaar) |
Ik vind ze allebei even lekker en daarbij pel ik die dingen altijd zo dat vrijwel al het wit eraf is, dus ben ik met het pellen van allebei lang bezig. :p
Maar manderijntjes zijn natuurlijk wel veel handiger om mee te nemen naar school oid. |
Citaat:
|
Mandarijntje. Alhoewel ik sinaasappel ook wel erg lekker vind.
Maar mandarijn is net iets zoeter en lekkerder (en iets makkelijker te eten!) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga voor mandarijnen, maar zonder pitten, met pitten hoef ik ze niet. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |