![]() |
hmmm pindakaas........ bleeh
wie heeft er nog meer een hekel aan de stank van peepzz die pdc eten? :|
|
Ik
|
Ik niet. Ik vind pindakaas lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pindakaas is lekker! :p
|
Ik vind pindakaas best lekker, maar het stinkt wel hehe.
|
Mwah... ik heb het geruime tijd niet meer geroken/gegeten.
|
Het ruikt wel lekker, maar ik lust het niet. :rolleyes:
|
Ik vind het ook wel lekker. Maar dan wel met sambal en zout erop. ;)
|
M'n moeder eet het wel eens en ik kan er serieus kwaad om worden :mad:
Het hele huis onder de bucht van die troep (n) :mad: |
Ik heb ook een hekel aan die stank als andere mensen pindakaas eten, maar zelf vind ik het echt onwijs lekker. Ik eet het dan ook alleen als ik alleen ben ;).
|
Citaat:
|
geur=jach
smaak=kan er mee door :) |
ik word er altijd misselijk van :D
|
Citaat:
|
ik kots van dat spul
|
Ik at vroeger bijna alleen maar pindakaas op mijn boterham. Echt lekker vond ik het. :cool:
Nu eet ik het nooit meer. Lekker vind ik het wel nog steeds, maar het is erg vet en zo. Tegenwoordig geef ik liever de voorkeur aan vlees of kaas op mijn boterham. :) |
Pindakaas is wel vet, maar heeft wel goede vetten en is daardoor wel gezond. Itt vette vleeswaren en volvette kaas, die hebben minder goede vetten :o
|
pdc?
|
Met stukjes noot vind ik superlekker. En dan wat zoete chillisaus erover (y)
|
Ik lust het zelf wel, maar vind het niet echt heel lekker en eet het dus ook niet veel. Als er iemand naast me zit pindakaas te eten vind ik dat niet zo heel fijn, vanwege de geur. Met bepaalde soorten vlees op brood heb ik dat trouwens ook. Niet zo sociaal om dat soort stinkende dingen te eten in het openbaar (n)
|
Pindakaas is lekker, maar ik word misselijk van dit topic.
|
Citaat:
Ik verstop die pot altijd zodat ze het niet kan eten :p |
nooit lekker gevonden.
|
Ik vind pindakaas best stinken en dat ruik je inderdaad als iemand bij je in buurt een boterham met pindakaas aan het eten is.
Qua smaak vind ik pindakaas best wel lekker. |
Pindakaas is supersweety, vooral in combinatie met (aardbeien)jam. mmm
|
Wat zijn peepzz?
Ik eet heel vaak pindakaas en mensen die dat vervelend vinden hebben dan gewoon pech. :) :) |
Citaat:
|
Uhm, dat zou best kunnen, maar ik spreek geen ghettolanguage. :o
|
Ik eet het in een hoekje stiekem met mijn blote billen!!
|
Ik hou wel van pindakaas. :)
|
Ik vind pindakaas niet stinken. Pindakaasadem is niet echt lekker, maar is wel makkelijk te verhelpen door daarna iets anders te eten of iets te drinken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik vind het wel stinken als andere mensen het eten, maar zelf vind ik het wel lekker.
|
Citaat:
|
Ik eet het zelf niet echt vaak en ik vind het wel stinken als mensen het in het openbaar eten. Maar ook als mensen andere stinkende dingen in de trein of bus gaan eten dat iedereen het kan ruiken.
|
een van de beste uitvindingen op de wereld, degene die pindakaas heeft bedacht verdient een standbeeld!
en al die zeikerds die er last van hebben ga maar ergens anders zitten/staan/lopen |
Ik vind pindakaas lekker! Vooral met banaan :)
Als andere mensen t eten ruik ik het wel, maar ik bedenk me altijd dat zij t ook ruiken als ik pindakaas eten en dat t mij geen flikker kan schelen dat sommigen t vinden stinken, en dat zij dus net als ik gewoon het recht hebben om pindakaas te eten. |
Citaat:
|
die stank is indd goor, mijn vriend houd van pindakaas :( moet ik em nog afleren:P
maar zelf vinnik pindekaas ook lekker net als knoflook, meurt maar is lekker |
Yeah me. Mijn moeder eet het soms met sambal, en daarna mag ze niet al te dicht meer in de buurt komen tot ze er niet meer naar ruikt....
Heel naar! |
Citaat:
|
Geen hekel, maar ik vind het niet lekker ruiken :o
|
Ik vind zeggen dat pindakaas stinkt veel viezer dan de geur zelf. Ik word altijd een beetje onpasselijk als mensen over de geur beginnen.
|
Citaat:
|
Ik eet alleen cashewnotenpasta, vinden jullie dat ook stinken? :o
|
Ik vind pindakaas ook vies. Maar opzich als andere het eten dan heb ik daar niet echt last van hoor!
Pinda's opzich vind ik wel lekker, maar niet teveel. Stop ik bijvoorbeeld een hele hand in mijn mond dan is de "lol" er vanaf omdat het dan gewoon proeft als pindakaas :). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |