![]() |
Hoe lang dezelfde kleding
Hoe lang draag jij dezelfde kleding?
Ik zelf meestal 2 dagen. soms 1, soms 3 |
Ik doe in principe 2 dagen. Tenzij ik in de modder ben gevallen, obviously...
|
2 dagen.
|
Ik meestal 2 dagen, een broek hou ik soms drie dagen aan.
Een onderbroek en sokken natuurlijk elke dag vers! |
2 dagen..
|
Ik draag mijn kleding meestal twee dagen. Behalve ondergoed en sokken, die pak ik iedere dag schoon.
|
2 dagen, een broek soms langer.
|
1 of 2 dagen.
|
Uh één dag en dan flikker ik het op mijn bed en pak ik het na een tijdje nog eens. :confused:
|
Een broek meestal 2/3 dagen, net als een vest ofzo. shirts/hemdjes/ondergoed/sokken elke dag schoon.
|
Als ik een paar dagen achter elkaar moet werken heb ik altijd hetzelfde aan.
|
Citaat:
|
ja dat doe ik ook.. als mijn broeken niet vies zijn en niet stinken kan ik ze best een paar dagen aan. Ondergoed en sokken wel iedere dag, en shirtjes meestal ook.
|
t-shirts 1 dag.
Spijkerbroek soms wel een week. (is toch voor mn werk) sokken soms 2 dagen of meer. M'n undies verschoon ik wel elke dag. Dus ik ben ranzig, met mate. |
schone string/onderbroek: 2x per dag
schoon shirt: 1 a 2x per dag broek: ehh..soms wel 2 weken :o maar das heeeel soms bh: 3 dagen sokken: 2 dagen ik ben dus heel schoon wat shirts betreft, maar broeken.. komt omdat ik mee shirtjes heb dan broeken. |
de trui/t-shirt 1 dag, de broek meestal 2 dagen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat vraag ik me ook af?
|
Citaat:
shirtjes draag ik hooguit 2 keer voordat ze gewassen worden, ondergoed natuurlijk 1 keer. broeken was ik trouwens heeel weinig, m'n paardrij-jeans was ik om de 3 keer gebruiken ongeveer omdat die snel vies worden, maar m'n andere spijkerbroeken was ik zo min mogelijk want dan zitten ze het lekkerst. ik heb een levi's die ik pas 2 keer gewassen heb, ik heb 'm nu ongeveer een jaar. scheelt aanzienlijk met slijten e.d. klinkt ranzig maar het valt heel erg mee want de broeken die ik niet voor paardrijden gebruik worden nauwelijks vies/smoezelig. |
Onderbroeken 0.5 dag
Sokken 1 dag Tshirts, truitjes, truien 1 dag, truien soms 2 broeken en beha's 3 a 5 dagen |
Sokken en ondergoed 1 dag, de rest 2 dagen.
|
Ondergoed en sokken elke dach. Broek draag ik een week als hij verder niet vies is of stinkt. Truitjes en shirtjes elke 2 dagen ongeveer.
|
T-shirts,vesten -> 3 dagen
Sokken en ondergoed-> 1 dag Spijkerbroek->5 dagen. Gewone broeken-> draag ik amper maar als ik ze draag 2 dagen |
Citaat:
|
Dat gaat wel erg ver, maar dat zal wel aan mij liggen. :confused:
|
Citaat:
Broeken of rokjes kunnen wel een dag of 4, zolang je er niks vreemds mee doet. Ligt ook weer aan wat voor broek het is. Spijkerbroek hoeft imo niet om de dag gewassen. Is ook niet goed voor je broek. ff luchten oid is beter. :) Paardrijdbroeken worden na 3 keer gebruiken gewassen. Uhh. Ondergoed elke dag. Bh's na een week ofzo. Meestal op de hand. |
De spijkerbroek waar ik in werk was ik mischien 1 keer in de 5 maand uit ofzo :D fuck it hij wordt toch wel weer smerig.
Normaal draag ik shirtjes 2 dagen en broeken was ik eigenlijk pas uit nadat ik ze in de kroeg heb gedragen. Sommige broeken lucht ik daarna alleen maar en was ik 1 keer in de 2 maand ofzo. |
Citaat:
|
veel te lang, daarom stink ik.
nee weetikveel, verschilt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhhm tja ik draag m'n kleren een dag, dan laat ik t een dag uithang, alvorens ik t bijv. na een paar dagen/een week weer aantrek...
mja dan trek ik: shirtjes 2 a 3x aan (maar 's zomers maar 1 dagje meestal) broeken was ik iig nie zo vaak... heb ik denk ik wel keertje of 7/8 aan bh's een dagje of 3/4 truien 4, 5 of 6x sokken 1x ondergoed draag ik maar een halve dag ('s nachts trek ik wat anders aan) :) |
als ik moet werken hetzelfde, in het weekend ook. het ligt op de grond dus ik vergeet vaak hoe lang ik iets aan gehad heb. als het vies is of stinkt gooi ik het natuurlijk in de was.
|
Valt me op dat niemand de eerste optie heeft, want bij mij op school zitten wel een paar meisjes die in de pauze een ander truitje aantrekken.
|
ik heb trouwens de optie "EEUUHHHMM!" gekozen.
|
Sokken en onderbroeken/strings 1 dag
bh's 2 dagen broeken 4 of 5 dagen shirtjes 1 dag truien 2 dagen en heb de optie 1 dag gekozen |
Bij elkaar opgeteld 2 dagen ongeveer. Als ik naar mn werk moet, kleed ik me daar toch weer meteen om.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 of 3 dagen. Broek soms wel 5 dagen. :bloos:
|
T-shirts/truien/hempjes: 1 á 2 dagen
Paardrijbroeken en jas: 2 á 3 dagen Normale broeken/rokje: 2 á 3 dagen Spijkerbroeken: Vrijwel nooit, ik lucht ze om de 2 dagen buiten Sokken: Wissel ik 2 maal daags Ondergoed: 1 á 2 maal daags schoon |
-topje/t-shirt 1 dag
-trui 2 dagen -spijkerbroek 3 dagen |
Twee dagen, bedankt.
Maar broeken heb ik wel vaak langer aan. |
Ik heb twee dagen gestemd. T-shirts draag ik 1 dag, broeken veel langer.
|
ik draag mijn kleding niet langer dan 1 dag en soms trek ik diezelfde dag nog iets anders aan.
mensen die hun kleding langer dan 1 dag dragen zijn vies |
verschilt... k kleed me vaak om... dus k kan een week doen op 2 sets kleren... of een dag op drie setjes... ligt er maar net aan hoe je t bekijkt
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |