![]() |
[meetingachtig] Feestje met Oud & Nieuw
Hallo Allemaal,
Zoals gebruikelijk geven de kadavers van Gantel nummero 2 in Zwolle weer een feestje. Jullie zijn allemaal uitgenodigd :cool: Zelf drugs meenemen. Drankmitnahme wordt op prijs gesteld :p. Groetjes, Bas en de rest van de bewoners hier |
Es tut mir leid, was graag gekomen maar heb dan winterschport
|
hey opoe,
ik kijk nog ff man, denk het wel, maar we gaan hier in zuid een kenkr groot vuur maken met zijn alle, dus moet ff kijken hoe ik dat doe met eten.. anders gewoon eten dan naar huis en dan rond uurtje of 2 weer richting jou. ik denk dat ik de brommer maar ff maak :S |
ik wil wel, maar er is ook een ander vet feest waar ik al naar toe zou gaan.. Dillemma
|
niks dilemma sebas. Ik ben zwart! en ik heb oliebollen bij.
Het andere feest dus :) |
je komt wel in je roze auto he :D
|
Citaat:
kan er niet ver meer mee rijden + drank en autorijden is een no go. maar de oliebollen gaan veel goedmaken (Y) |
als er maar suikerpoeder op zit :)
|
die neem ik wel mee, wel echte want pep erop smaakt niet (Y)
|
pep op je suikerbol geeft een extra smaak dimensie (Y)
|
ik heb pep afgezworen, dus poedersuiker it will be :)
|
sinds wanneer?
|
vanochtend :D
|
Ik kom sowieso met Ria en Reinier en de rest :p
Wel nasty dat heren en dames gescheiden eten :nono: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
haha dan heb je wel heel erg geen vriende als je oud en nieuw met mensen van internet gaat vieren :D
of had ik deze mening voor me moeten houden :p |
Citaat:
|
Ja bij kitty. Moet ik ff het contact tussen jullie verzorgen :o
anke eet ook met jullie mee trouwens :) |
Hmmz. Ik heb echt nog geen flauw idee wat ik ga doen met oud en nieuw dus je hebt zo maar eens kans dat ik je bel dat ik op Zwolle centraal sta ofzo.
Mocht je niets horen dan ben ik hier in Haarlem gewoon de kroeg ingedoken en ik denk ook haast dat dat het meest voor de hand liggende is. |
iedereen die met de trein moet komen moet ook blijven eten :') De laatste treinen rijden om 6 uur geloof ik
|
Hmmz dan durf ik heel ernstig te betwijfelen dat ik ga komen.
|
de laatste trein uit haarlem gaat idd om 18:41
|
Citaat:
roflmao - hahaha tis partyvlok niet hier ;) |
Citaat:
|
ik heb een andere feestje maar weet niet of ik daar nog gewenst ben na mijn verveelende gedrag met kerst :o
dus wie weet of ik naar zwolle kom maar donderdag zal ik het vast wel weten als ik komen mag :o |
@Zeehond: Joyce is hier :p
@IR.: Ik ben hier en bier ook @Adri1200: Er is punk ;) |
Hebben jullie ook muziek van anorexia nervosa daar liggen.
oja mijn besluit staat vast ik kom wel richting zwolle |
Ik kom overdag iig ff. En nu hoor ik dat Robert allemaal twijfelt of we misschien naar Amsterdam gaan. Naja, ik zie wel, ik wil iig niet teveel rondslepen en lopen met mijn heup en rug.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ria, reinier en ik blijven slapen! Uiteraard nemen we eigen luchtbed slaapzak stuff mee (y) Ik kom met de auto en haal hun ook op.. Ik kan dus pas weer weg als ik nuchter ben ;x
|
nooit meer dus :')
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
ja, maar ik kom niet :p Dus dat gaat moeilijk worden :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |