![]() |
[Tijdsbesteding] Interessant onderwerp gezocht
Hoi,
Waar houden jullie je zoal mee bezig op computergebied momenteel? Dit vraag ik omdat ik zo misschien een nieuwe interesse kan ontdekken :) Misschien ook handig voor anderen die dit topic lezen :) |
programmeren is wel leuk als je niks te doen hebt op de computer en iets nieuws wil leren :o:p
|
Ik ben bezig met:
|
Citaat:
PLAY HARD GO PRO |
- Linux/BSD/Solaris 10 (Operating Systems)
- Virtualizatie, clustering, e.d. (hosting) - HTML/CSS (webdesign) - PHP/Python ((web)scripting) - PostgreSQL/MySQL (databases) - Java/Python (programmeren) |
webdevelopment (xHTML etc), RSS feeds bouwen, RSS-feed-bot bouwen, programmeren in TCL/delphi, scripten met PHP, CMS bouwen, gamen (af-en-toe)
|
Voornamelijk uitzoeken hoe ik de muziek van Amiga Disk image-Files (.ADF's) kan rippen en tenslotte converteren naar .MOD en later .MP3. Plus ik probeer een Sinclair ZX Spectrum emulator aan de gang te krijgen, omdat ik anders voor niets 36.070 roms gedownload heb.
LUH-3417 |
programmeren
vooral als je dat sowieso nog niet kan daar heb ik me echt lang mee vermaakt (nu nogsteeds trouwens) |
muziek (y)
|
PHP, CSS, RSS en MYSQL Databases (y)
|
Citaat:
|
Verschillende wetsartikelen opzoeken met de Kluwer collegebundel (via de cd);
Anime kijken; Verschillende fora struin ik af en toe af; Ik beheer de site van m'n groep op het sharepoint van m'n school (dat is niet leuk en stelt geen zak voor); Ik pruts graag met linux (gentoo als distro); en dan lees ik een hoopje webcomics, zoals: choppingblock, three dead trolls in a baggie, machall, ctrl alt del, you damn kid, queen of wands, count your sheep, vgcats en ik zal er vast nog wel een paar vergeten. Verder hou ik ook nog een beperkt livejournal bij en maak ik wat tekeningen op m'n wacom. |
ik hou met nergens specifiek mee bezig, van alles een beetje maar wat wel interessant is:
-photoshoppen -php, websites etc -progammeren |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |